नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 23, 2013

पत्रकारको सानी छोरी फकाएर योन सम्पर्क गर्दा



उनिहरु हाम्रो घर मा भाडा मा बस्न थालेका पनि धेरै भो। पेसाले उनिहरुको बुढा बुढी दुबइ जना पत्रकार थिय. ति भाडामा बस्ने पत्रकार दाई को १ छोरा अनी २ छोरी थिए। ति छोरा छोरी हरु सानै बाट हाम्रो घर मा हुर्केक हुनाले तिनिहरु म सँग पनि धेरै नै घुल्मिल थिय । छोरी मध्ये कान्छी को नाम  सुनिता थियो।  सुनिता को उमेर भर्खर १३ बर्षा भको होला तर धेरै चन्चल थि यू। सधैं हामी सँगइ जिस्की रहन्थी सुनिता हामी सँग। सानी भये पनि यू ठुलो मान्छेले जस्ताइ जिस्की रहन्थी यू तर म भने तेती धेरै वास्ता गर्दिन थे । किनकी आफ्नो नै घर म हुर्केक केटा केटी हरु जतिनै ठुल भएपनी केटा केटी नै लाग्छ। हुन पनि उनिहरु शनै थिए । तेसैले म म त्यस्तो कुनै नराम्रा्ओ भावना थिएन उनिहरुमा।। पत्रकारको बुढा बुढी दुबइ जना जागिर गर्न दिनभरी बहिर हुन्थे तेशैले उनिहरुलाई राम्रो सँग पढेर बश है बहेर भन्ने अनी पढौने काम म नै गर्थे। उनिहरुको परिवार को राम्रै आम्दनी थियो।,। तेशैले उनिहरु सँग ल्याप्टप मोबाईल अनी ईन्टरनेट सबै थ्यो।  सधैं भरी उनिहरु मोबाईल अनी नेट म  नै ब्यस्त हुने गर्दथ्ये तर म भने उनिहरुलाई पढ है राम्रो सँग न्हनेर भन्ने गर्थे। दिन हरु यसरी नै बितिरहेक थिए। १ दिन्को कुर हो त्यो दिन म अली बेलुका मात्र घर फर्केको थिए सुनिता को बुवा मेरो कोठा तिर आउनु भो मैले सोधे केही काम छ कि दाई तर उहा न्याउरो अनुहार लगाउदै भन्न थालनु भो कि सुनिता आज स्कुल बाट घर फर्केकी छैन। खोइ कत गाई कता अब कता खोज्नु होला के गर्ने होल अनी कस्लाई भन्ने होला? आदी भन्दै करौनु थालनु भो। अनी हामीले स्कुल म संपर्क गरी साथीहरु सबैको बारेमा पत्त लगायौ। राती सम्म कुर पत्ता लगाउदै जा दा यू कुनै केटा साथीको बर्थडे मनाउन गएको कुरा खुलासा भो। हामी सिधै त्यो केटाको घर मा पुगदा त्याहा पनि त्यो केटा पनि घरअंा नभएको र उनिहरुले पनि खोजी गरी रहेको कुरा थाहा भयो। र हामी दुबइ तर्फको सबै जना मिलेर खोज्दै अनी पत्ता लगौदै जा दा उनिहरु  अर्को किनइ साथीको घर मा बशेको कुरा थाहा भयो। हामी सिधै त्यो घर मा पुगेर उनिहरु कहाँ छन भनेर जबर्जस्ती सबै कोठाको धोकाहरु जबर्जस्ती खोलदी हेर्दा उनिहरु १ कोठामा दुबइ जन नाङै सुतिरहेक रहेछन ।अनी मैले दुबइ लाई कपडा लगाउन लग्एर घर लेराउन थाले तेही क्रम मा उनिहर्लाई उन्का बाबा हरुले धेरै पिटपाट अनी हप्की दप्की पनि गरे। साथै उनिहरुको मोबिल सेट पनि जफत गरी मलाई राख्न दिए। त्यस पछी मेरो नै बाईक को पछाडि रखेर राती २ बजे हामीहरु घर आयोउ । बाटोमा आउँदा सुनिता को शरीर म धेरै नै गर्मी भएको अनुभब गरेको थिए मैले । घर म पुगे पछी पनि उस्का बा आमा ले धेरै नै गाली गर्दै थिए तर मैले हल्ला नगर केही भको छैन कुर गुप चुप राख भनेर सुत्न गए।। अनी उनिहरु बाट खोसेको मोबाईल सेट मा के छ हेर्न थाले।  मैले त पहिला विश्वाश पनि गर्न सकिन आज्कल क भुराभुरी जो यू क्लस मा पढ्ने को मोबाईल भरी नै पुरा पर ब्लु फिल्म ले भरेको रहेछ। यो सबै कुरा देखे पछी मलाई अन्दजा लगाउन धेरै बेर लागेन आज यिनिहरुले मोबाईल म ब्लु फिल्म हेर्दाइ मजाले चिकामरी खेलेछन भनेर। त्यस दिन देखी सुनिता लाई बहिर जान अनी स्कुल बाट ढिला घर फर्कन सख्त मनाई गरेक थ्ये उन्का बाउले।  केही  भएमा हेरेर मलाई खबर गर्न भनेका थिए उनक बाउले।
 तर म भने आफ्नै घरअको माल ले अन्त चिकाउदै हिंडेको कुराले अच्म्मित भको थिय र कसरी आफुले पनि चिक्ने भन्ने कुरा को प्लान बनाउन थालेको थिए तेस्म्याथएे पनि भर्खर कि १३ ब्-१४ बर्ष कि मस्त माल। त्यो सम्पूर्ण घटना ले गर्द नै मेरो मन म यस्तो भावना आएको थियो। दिन्हरु बित्त्दै गयो कुरा हरु सबै सामान्य नै भयो र मैले बिस्तारै आफ्नो चिकमरी गर्ने काम को प्लान अगाडि बढाउदै गए। म उनिहरुको रुम म गैरह्न्थे अनी नेट मा मोबाईल मा जिस्की रहन्थे। १ दिन मैले उनिहरुले नेट्मा  के के हेर्दा रहेछन भनेर इन्त्टर्नेट को हिस्ट्री हेरेको त म तीन छक परे किनकी त्यहा त सबै पोर्नो साईट रहेछ। त्यस पछी मैले सुनिता लाई यक्लाई हुँदा जिस्काउन थालथे। म भन्थे य् सुनिता मलाई पनि तेरो मोबाईल बाट इङ्लिस फिल्म हालिदेन भन्थे तर यू छैन भन्थी अनी म भन्थे तलाई चाहिन्छ भने मेरोमा छ हालिदिउ? यू हुन्छ भन्थी। १ दिन साचिनै मजाक मजाक मा मैले ३-४ वटा बेस्ट क्वालितिको ब्लु फिल्म हलिदे। अनी दोस्रो दिन सोधे कस्तो लाग्यो?  यू केही बोलिन। १ दिन मैले भने फेरी केटा साथीकोमा बर्थ डे मनाउन जानेकी? उस्ले भन्थी नाई। अनी मैले भने म सँग बर्थ डे मनाउने त? उु चुप चाप बस्थी। अनी मैले सम्झाये उस्लाई हेर सुनिता सानो मान्छे घर छोडेर कतै जान हुँदैन बरु तलाई के चाहिन्छ यहाँ नै म ब्याबस्था गरिदिन्छु। उस्ले हुन्छ भनी।  उस्लाई मैले  भने बरु म छु नि त किन अन्त जान्छेस उस्ले मुखै खोलेर भनी तपाईं त अंकल जस्तो मान्छे तपाईं भएर के हुन्छ र?  मैले भने अंकल जस्तो भएर के भो त म साचिकै अंकल त होइन नि। अनी मैले उस्लाई सिकये मेरो कोठा मा पढ्ने बहाना बनाएर आउ अनी हामी दुबइ जन मस्त इङ्लिस फिल्मा हेरुला। अर्को दिन सचिनै यू मेरो कोठामा किताब बिकेर आइ । उस्को बाबालेनै पढ्न हो भने त जा भनेर पर्ठायका रहेछन। मेरो कोठा मा सुनिता पस्ने बित्तिकै मैले कोठाको चुक्कुल लगए। अनी कम्प्युटरमा  नयाँ हाइ डेफिनेसन ब्लु फिल्म लगए।
अनी हामी दुबइले हेर्न थालयोउ। यू लजले रातो हुँदै थि मैले जिस्काउदै भने त त एक्स्पेरिएन्के मान्छे लजौनु पर्दैन। यू त सिधै मेरो अङालोमा कसिन आइ। अनी त अब के चहियो र। मेरो धरै दिन देखिको चाहना पुर हुने भएको ले म त धेरै खुशी थिए। मैले पनि सिधै उस्लाई किस गर्दै भर्खर क साना साना गुच्छ जस्ता दुध मद्न थाले । मेर्४ो लदो पनि खपी नसक्नु भएर धदो भाको थ्यो। मैले बिस्तारै उस्को दुध माड्दै बिस्तारै बिस्तारै उस्को कपडा खोल्न थाले। यू पनि बिस्तारै कट्टु बाहिर बाटइ मेरो लाडो मुसार्न थालि।
मैले उस्लाई मेरो नै बेडमा सुतएर किस गर्दै उस्का साना सना दुध चुश्न थाले। यू भने आहा अह्हा भन्दै छत्पतौदै थि। म भने दुध चुस्दै अब उस्को पेन्ती भित्र हात हल्न थालेको थिए। बिस्तारै उस्को तलको सबै कपद खोली सके पछी मैले उस्को पुती म सिधै हेर्दाइ चाट्न थाले। पुती चाटदा चत्दा सुनिता ले धेरै नै पानी बगौन थालि अनी मैले बिस्त्रारै आफ्नो लाडो उस्को पुती तिर दल्न  थाले तर अचम्म भो  सुनिता जुरुक्क उठेर मेरो लाडो च्याप्प समातेर चुश्न थालि। मलाई पनि ब्लु फिल्म र सुनिता को चुसाईले गर्दा खपी नसक्नु भको थ्यो। १-२ मिनेट चुसे पछी मैले नै सुनिता लाई बेडमा सुताएर लाडो उन्को पुतिमा दल्न थाले। अनी केही समयए पछी बिस्तारइ पितिको मुखमा लाडो कोच्न थाले बिस्तारइ लडोको तुप्पो त छिर्यो ।।। अनी मैले बिस्त्रारै बल लगौदै लाडो भित्र बाहिर गर्न  थाले।  अनी यकै चोटि पुर धक्का लगएर पुरा फेदै शम्म छिराईदिय
एस पटक भनए सुनिता अलिक चिच्चैइ किनकी मेरो लाडो लामो अनी मोटो थियो। यसरी चिक्दै गर्दा लगभग १० मिनेट जती मैले यू माथि खप्टेर खुब लडो भित्र बहिर गरे तर सुनिता करौन थालि यू दुख्यो भन्दै थितर मैले लाडो नझिकिकन उस्लाई बोकेर मेरो छातीमा तसेर खुब उफरी उफरी चिके। लगभग २० मिनेट पछी मेरो माल झर्न लाग्यो मैले सुनिता लाई बेडमा राखे अनी मेरो फुशी सुनिता को मुखमा झरिदिय। तेश पछी सुनिता ले मेरो लाडो बिस्तारै चुसी दीइ मलाई भने लाडो नै सिरिङ्ग हुँदै सनु भएको अनुभब हुन थालयो। मैले पनि च्वाँक आवाज नै आउने गरी सुनिता को पुती चुसी दिए। तेश्पछी आफु लाई राम्रो सँग सम्हलेर सुस्मिता आफ्नो कोठा तिर लागि।
यो  पहिलो दिन को चिकाई पछी सुनिता लाई सधैं मैले पढाउने बाहाना मा चिक्ने काम हुन थालयो। १-२ महिना त सुनिता लाई धेरै (दिन म २-४) चोटि नै चिक्न मन लग्थ्यो हामी भिभिन्न स्टाईलमा चिक्ने गर्थेउ। मलाई अनी सुनिता लाई मन पर्ने स्टाईल चाँही मैले उस्लाई अगाडि बोकेर छातीमा तसेर उफ्री उफ्री चिक्नु हो। किनकी सुनिता को वजन हल्का अनी सानो ज्यान अनी मेरो भारी अनी ठुलो शरीर को लागि  यो स्टाइल धरेऐ नै मन परेको थियो। २-३ महिना पछी चाँही हामीले अली कन्त्रोल गरेर चिकामरी खेल्न थालेउ। साथै दिन मा १ पटक चिके पछी १-२ घण्टा पढाउने पनि गर्न थाले मैले। यसरी सुनिता को योन इच्छा पनि पुराघरअंा नै हुन थालेको ले पढाई म पनि राम्रो प्रगती गर्न थालि। उसैले भन्थी पहिला चिक्न नपाउदा खाली चिकाइको कल्पना गर्दैमा पढाई खराब भएको थ्यो तर आज कल घर मा नै जती बेला मन लाग्यो म सँग चिकी हाल्थी तेसैले उस्को थ्यान अब चिक्न भन्दा पढ्न पनि लगेको छ। उन्का घर मा पनि मैले पढाउदा सुनिता राम्रो पढ्न थालेकी र यता उता पनि न्भुल्ने भय्किले सबै जना खुशी छन।

2 comments

Anonymous

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न
ठीक।

armiketo December 1, 2015 at 8:14 AM

म ३५ बर्षको पेन्सन आर्मी हु, श्रीमान विदेश भएको ३५-४० बर्सको महिला वा श्रीमान बाट यौन संतुस्ता नभयेक महिला हरु लाई गोप्य शारीरिक सम्भन्ध वा चिकाउनु परेमा मलाई सम्पर्क गर्नु होला वा गोप्य तरिकाले फोन नौम्बर इ मैल गर्नु होला e-mail adress: armiketo2015@gmail.com

Post a Comment