नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 30, 2013

डान्स रेष्टुरेण्टको डान्सरलाइ मज्जाले घोप्टो पारेर सेक्स गरियो


































करीव १ महिना अगाडीको कुरा हो , म अफिसमा बसेर फेसबुक चलाउँदै थिए , अचानक मेरो कतारमा भएका एक जना मित्र कृष्ण कार्कीले मेसेज पठाए , “हेलो , के छ खबर ? कता हो अहिले ?” मैले “अफिसमा नै छु ।” भन्ने छोटो उत्तर दिए । “भोलि बेलुका मेरो नेपालको फ्लाईट छ , पर्सी बिहान १० बजे तिर नेपाल आई पुग्छु , भेटौ है त।” उनले मेसेज पठाए । “ए हो र , ल राम्रै भयो नि त , नभेटेको पनि ३ बर्ष भई सक्यो । ल ल भेटौ न त अनि धेरै गफगाफ गरौला ” मैले भने । “भई हाल्छ नि यार , साँच्ची यता तिर त केटीको अनुहार पनि देखिदैन यार , अब नेपालमै आएर रमाईलो गर्ने विचार छ , के छ  गर्न पाईन्छ ?” उनले सोधे । मैले उनको मनसाय बुझिहाले, चिक्न नपाएर खप्पिस भाको रहेछ , अनि मैले ठाडो रुपमा उत्तर दिए ” तिमी आउ मात्रै न पहिले , म तिमीलाई राम्री राम्रो केटी र राम्रा राम्रा पुती भएको तिर लान्छु नि , अनि मजाले चिक्नु , हुन्छ ?” “जे होस मित्रले मेरो कुरा बुझेछ , ल ल हुन्छ , मलाई त अहिले नै औडाहा भई सक्यो यार , कहिले नेपाल पुगुँ जस्तो भई सक्यो ” उनले जवाफ फर्काए । “हतार नगर न यार , साह्रै गाह्रो भयो भने , एक – दुई चोटी छोलेर चित्त बुझाउन त , अनि यहाँ आए पछि रातभरी चिक्नु नि ।” मैले भने । ” ल ल , त्यसो भए अहिलेलाई बाई , घरको लागि सामान किन्न जानु छ , अब नेपालमै आएर कुरा गरौला ” भन्दै उ मसँग बिदा भए । ” ल ल बाई ” भन्दै मैले पनि विदा मागे । त्यसपछि दिनभरी अफिसमा व्यस्त भए र बेलुका घर तिर लागे । रातभर निद्रै लागेन , प्रियाको पुती चाटी चाटी चिकेको , रक्सी भट्टीको केटी चिकेको झलझली आँख अगाडी आई रह्यो । यता उता कोल्टे फेर्दा फेर्दै भुसुक्कै निदाएछु । एकासी बिहान ७ बजे आँखा खुल्यो र नित्य कर्म सकि फेरि अफिस तिर लागे ।
आज कृष्ण आउने दिन , म ९:३० तिरै एयरपोर्ट पुगे । करीब २ घण्टा पछि , कृष्णलाई भेटे । हामी असाध्यै खुशी थियौ , ३ साल पछि भेट्दै थियौ हामी । एउटा ट्याक्सी लिएर सरासर मैले उसलाई लिएर गोंगबु तिर लगे , त्यँहा मेरो साथी  दिपेन्द्रको गेष्ट हाउस थियो । गेष्ट हाउसमा पुगेर साथी दिपेन्द्र सँग छोटो कुराकानी पश्चात हामी रुम तिर लाग्यौ , रुम नं‌. ३०२ मा । “ल तिमी नुहाई धुवाई गर , म चिया भनेर आउँछु ” मैले कृष्णलाई भने । “ल ल हुन्छ , साँच्ची नेपाली चुरोट खान नपाएको धेरै भयो , यसो १ बट्टा सूर्य चुरोट पनि मगाउनु है ” कृष्णले भन्यो । “ल ल सबै मगाउँला , तिमी फ्रेश हौ पहिले” भन्दै म काउण्टर तिर झरे । चिया र चुरोट अर्डर गरेर म टेबलमा साथी दिपेन्द्र सँग बसे । केहि बेर कुराकानी हुँदै गर्दा कृष्ण पनि तल झर्यो । “रामे , दाईहरूको चिया छिटो ले त ” दिपेन्द्रले काम गर्ने भाईलाई भन्यो । भाईले चिया र चुरोट ल्याईदियो र हामी चुरोट सल्काएर चियाको चुस्की लिन थाल्यौ । केही बेरको कुराकनी पश्चात “ल त कृष्ण , म अहिले अफिस तिर लाग्छु , तिमी आराम गर , लामो यात्राबाट आएको छौ , थाकेको होला , म ५ बजे तिर आईपुग्छु  अनि घुम्न निस्कौला , हुन्छ ?” मैले सोधेँ । ” ल ल हुन्छ , काम पनि त गर्नै पर्यो नि , बरु मैले भनेको कुरा चै याद छ कि छैन नि ?” उसले सोध्यो । ” छ यार छ , कहाँ विर्सन्छु र म , ल ल म भरे आउँछु है त , बाई” भन्दै म मोटरसाईकल स्टार्ट गरेर अफिर तिर लागे ।
दिनभरी काममा व्यस्त भएको ले ४:३० भएको चालै पाईन , यसो घडी हेरेको त झसँगै भए , अनि हतार हतार सबै सामानहरू मिलाएर म गोंगबु तिर लागे । ठ्याक्कै ५ बजे म दिपेन्द्रको गेष्ट हाउसमा पुगे । कृष्ण त चिटिक्क परेर तयार भई बसेको रहेछ । “आई पुग्यौ , ल ल अब चाँडै लागौ ” कृष्ण ले भन्यो । मेरो मोटरसाईकल त्यँही राखेर हामी दुबै जना घुम्न लाग्यौ । गोंगबु तिर १ घण्टा जति घुमे पछि हामी ठमेल तिर लाग्यौ । “त्यसो भए आज मोबिल फेर्ने होईन त ? ” मैले सोँधे । “फेर्ने नि यार , पुतीमा चोपल्न नपाएर टेन्सन भई सक्यो यार , कति बेला पड्काउँ जस्तो भई सक्यो ” उसले उत्सुक हुँदै भन्यो । ” अब एकछिन पछि ठमेलको डान्स रेष्टुरेण्ट छिर्ने अनि त्यहीको माल पडकाउने नि ” मेले सहजै जवाफ दिए । ठमेल तिर घुम्दा घुम्दै झमक्क साँझ पर्न थालि सकेको थियो । बिदेशी सेता सेता अनुहार , काला काला अनुहारहरू यता उता घुम्दै थिए । नेपालीहरू पनि प्रशस्तै थिए । ठाउँ ठाउँमा लाँडो नै सनक्क हुने खालका नेपाली केटीहरू पनि प्रशस्तै देखिए , च्याप्प समाएर घोप्टो पारेर चिकीहालौ जस्तो । ठमेल चोक देखि अलि भित्रको एउटा डान्सबारमा हामी छिर्यौ । अँध्यारो कोठामा केवल रातो , हरीयो , नीलो बत्ती मात्रै बलेको , अनुहारनै चिन्न नसकिने लाईट । हामी भित्र मात्रै के छिरेका थियौ , २-३ जना केटीहरू हामी भएको मा आए अनि “जाउँ दाजु , उ त्यो सोफामा गएर बसौ , त्यँहाबाट डान्स गरेको प्रष्टै देखिन्छ ” भन्दै हात समाएर तान्न थाले । हामी दुबै ती केटीहरू सँगै सोफा भए तिर लाग्यौ । एउटा केटी मसँग बसी र अर्को कृष्ण सँग । अगाडी स्टेजमा ४ जना केटीहरू छोटो छोटो र पारदर्शी लुगा लाएर नाचीरहेका थिए , लाग्दथ्यो तिनीहरूलाई नाच्न आउँदैन थियो , केवल जीउ हल्लाई हल्लाई चलिमात्र रहेका थिए । छोटो स्कर्ट लाएकी एउटी केटी मेन्यु लिएर आई र सोधी “हजुरहरुलाई के ल्याउँ ?” मैले मेन्यु तिर हेरे जस्तो गरेर “खुकुरी रम १ क्वाटर , २ प्लेट चिकन चिली अनि १ प्लेट सलाद लिएर आउ , चुरोट पनि ५-६ वटा ल्याउनु है ” भने । त्यो केटी सरासर काउण्टर तिर गई । म सँगै छेउमा बसेकी केटीलाई “तिम्रो नाम के हो ?” भनी सोधेँ । “रश्मी ” भन्ने छोटो उत्तर दिई , “अनि तपाई को ?” भन्ने प्रश्न सोधी । “मेरो नाम ललित ” मैले भने । “अनि तपाईको घर कता पर्यो नि ?” उसले तुरन्तै अर्को प्रश्न राखी । ” मेरो घर त झापा हो , तर अहिले म यही बानेश्वरमा बस्छु , कलेज पढ्दैछु ” मैले भने । मेरा यी सबै कुरा झुठा थिए , किनकी यहाँका केटीहरूले पनि कहिल्यै सत्य बोल्दैनन् भन्ने मेरा साथीहरूले भनेका थिए । “ए , ए , अनि वहाँ दाईको घर चै कता पर्यो होला ?” मेरो साथी कृष्ण तिर देखाउँदै रश्मीले सोधी । ” मेरो घर पनि झापा नै हो , म आज बिहान मात्र फर्केको बिदेशबाट ” मेरो साथीले सहज र सही जवाफ दियो । ” हो र ? अनि हामीलाई के छ त कोसेली बिदेशको ?” हतार हतार खुशी हुँदै रश्मीले सोधीहाली । ” के को हतार नि , हामी भर्खर त आयौ , केही बेर सँगै बसौ , कुराकनी गरौ , चिनजान बढाऔ , कोसेली त दिई हाल्छ नि मेरो साथीले ” मैले जवाफ फर्काए । ” ल ल , हुन्छ , तर दिनु चै पर्छ नि फेरि ” रश्मीले जिद्धि स्वभावमा भनी । यतीकैमा अघिको वेटर बहिनीले हामीले अर्डर गरेको सबै लिएर आई । “अरु केही चाहिन्छ कि ?” टेबलमा खानेकुरा राख्दै उनले सोधी । “अहिले लाई यतिनै , चाहिएमा तिमीलाई बोलाउछु नि ल , धन्यवाद ” मैले भने । “हुन्छ , हुन्छ ” भन्दै उ अर्को टेबल तिर लागि । रश्मीले हाम्रो दुईवटै गिलासमा रम हालिदिई । करीब करीब ३-४ टेबलमा मात्र ग्राहकहरु थिए । स्टेजमा नाच्नै नजान्ने केटा केटीहरू चर्को स्वरमा बजेको गीतमा नाची रहेका थिए । ” ल ल , शुरू गरौ ” भन्दै मैले रम गिलासमा भएको रम पिउन शुरु गरे । कृष्ण सँग बसेको केटी चुपचाप बसेको देखेर मैले ” अनि बहिनीको नाम चै के हो नि ? किन चुपचाप बसेको ? साथीसँग गफसफ गर्नु नि , किन लजाको हौ ?” मैले जिस्काउँदै भने । ” मेरो नाम कृपा हो दाई , किन लजाउनु र ? दाई नै नबोली चुपचाप बसीरहनु भाको छ , त्यसैले नि ” उनले जवाफ फर्काई । “के हो यार तिमी , छेउमा यती राम्री बहिनी छे , यसो रमाईलो गफगाफ गर्नु पर्यो नि , कि तिमीलाई लाज लाग्यो ? लाज लागेको भए यो एक गिलास स्वाट्टै पार अनि सब लाजसाज हराउँछ , लु लु गिलास खाली गरौ ” भन्दै गिलास उठाएर एकै स्वाटमा सकिदिए । अनि २-३ टुक्रा चिकन चिली चपाउँदै रश्मी तिर हेर्दै भने , ” तिमीहरू चै के खाने नि ?” “हामीलाई बियर किनिदिनु न , हार्ड ड्रिङक त गर्ने बानी छैन ” सहजताका साथा जवाफ फर्काई । ” ल ल , जाउ २ बोतल वियर लिएर आउ ” मैले भने । साथी बिदेशबाट आको , खर्च त गर्ला नि भन्ठानेर मैले वियरको अर्डर पनि गरिदिए । एकै छिनमा २ बोतल वियर लिएर रश्मी आई र सँगै बसेर हामी चारै जना पिउन थाल्यौ ।
केही बेर पछि यसो कृष्ण तिर हेरेको त , केटीलाई अंगालो हालेर किस गर्दै रहेछ । ” ल ल , अब चै रमाईलो हुने भो है , बल्ल जोश चढेछ मेरो साथीलाई ” मैले भने । कृष्ण केही नबोली केटीलाई किस गर्दै बसी रह्यो । विस्तारै विस्तारै उसका हातहरू लुबा बाहिरबाटै कृपाको दुध माड्न थालेको देखे । मलाई पनि कता कता सनक चढेर आयो र रश्मीलाई भने “साथीहरू त शुरु भई सकेछन , हामी पनि शूरु गर्ने हो कि ?” रश्मी लजाउँदै मेरो अझ नजिकै सरी र म सँग टाँसिएर बसी । म पनि के कम , अंगालोमा हाले र किस गर्न थाले । लुगा बाहिरबाटै दुध माडन थाले , ओ हो , कति मजाको पोका , मिडियम साईजको , ठीक्क हात मा अटाउने । ” You are very beautiful ” मैले रश्मीको कानमा विस्तारै भने । “Thank You” उसले जवाफ फर्काई । एका तिर कृष्ण र अर्को तिर म किस गर्दै दुध माड्न थाले । अचानक गीत बन्द भयो , हामी पनि छुटियौ र स्टेज तिर आखा पुर्याए । एउटी राम्री केटीमा स्टेजमा थिई , कती राम्री देखेकी । हेर्दा मंगोलियन जस्ती , गोलो अनुहार , सानो सानो आँखा , आँखामा कालो गाजल , रातो लिपिस्टीक , छोटो स्कर्ट , कालो पातलो लेगिङग , टाईट टी-शर्ट , टी-शर्टमा देखिन ठिक्कको पोका ………… आहा कति राम्री …………… मेरो लाँडो त अचानक ठन्केर आयो । विस्तारै गीत बज्न थाल्यो , उ हल्लिन थाली । अरू भन्दा राम्रै नाच्ने रहिछ । “उ त्यो नाच्ने बहिनीको नाम चै के हो नि , कति राम्री है ” मैले रश्मीलाई सोधेँ । “उसको नाम नम्रता हो , राम्रो नाच्छे , मान्छे पनि साँच्चीकै राम्री छे ” रश्मीले भनी । अब त मलाई रश्मीलाई भन्दा पनि नम्रतालाई नै हेर्न थाले । पिउँदा पिउँदै ३ क्वाटर रम सकिएछ । ” के भो  तपाईलाई , किन एकोहोर हुनु भाको , नम्रताले मोहनी लाई कि कसो ?” रश्मीको यो प्रश्नले म झसँगै भए । ” हो त नि , कति राम्री ” मैले भने । ” यहाँ बोलाईदिउँ त त्यसो भए ?” उनले सोधी । ” मान्छ भने बोलाउन त ” मैले भने । “त्यसो भए १००० को नोट हातमा राखेर बसी रहनु है त म त्यँहा गएर उसलाई भन्छु , उसले हेरे पछि पैसा देखाउनु है त , अनि उ आऊछे ” मलाई सिकाउँदै उ स्टेज तिर लागि । गीत पनि सकियो , रश्मीले नम्रतालाई केही भने जस्तो गरी , नम्रताले हामी भएको तिर हेरी । रश्मीले सिकाएको जस्तै मैले १००० को नोट देखाए । त्यसपछि  नम्रता मुसुक्क हाँसी अनि स्टेज पछाडी तिर गई । केहि क्षणमै नम्रता हामी भएको तिर आएको देखे । उनी हाँस्दै मेरो छेउमा आएर बसी । “नमस्ते , सञ्चै हुनुहुन्छ ?” नम्रताले सोधी । ” नमस्ते , सञ्चै छु , अनि तिमीलाई कस्तो छ ?” मैले पनि हाँस्दै उनलाई सोधे । ” सञ्चै त छु , तर त्यही त हो नि हाम्रो काम , बेलुका आयो , राती सम्म नाच्यो , यस्तै छ ” नम्रताले जवाफ दिई । “तिमी के लिन्छौ ? बियर , रम ” मैले सोधै । ” म त वाईन लिन्छु , किनिदिनुहुन्छ ?” उनले सोधी । “हुन्छ हुन्छ , मगाउन त ” मैले भने । कृष्णलाई पनि परिचय गराई दिनुपर्यो भनेर यसो हेरेको त , दुईजना किस गर्नै मै व्यस्त । “एक छिन त छोड यार , के सारो हौ , ल यहाँ मेरो नयाँ साथी सँग परिचय गर ” मैले कृष्णलाई भने । ” नमस्ते , म नम्रता ” नम्रताले कृष्णतिर हेर्दै भनी । “नमस्ते , म कृष्ण ” मेरो साथीले पनि छोटो जवाफ दियो । ” ल ल , रमाईलो गर ” भन्दै म नम्रता तिर फर्के , अनि सोधे ” तिमी कहाँ बस्छौ ? को को छन घरमा ?” ” म त नयाँ बजार बस्छु , हामी यही काम गर्ने ३ जना साथीहरू मिलेर कोठा भाडामा लिएका छौ ।” नम्रताले जवाफ दिई । नम्रताले मगाको वाईन पनि आई पुग्यो र उनी पिउन थाली । “एउटा कुरा सोधौ ? नरिसाउनु ल ।” मैले चिक्ने मनस्थितीमा सोधे । “छ्या , किन रिसाउनु नि , सोधे भइ हाल्यो नि त ” अलि रिसाए जस्तो गरेर उनले भनी । “आज बेलुका म सँग जाउँन त , मेरो साथी कतारबाट आज आएको , हामी गोंगबुको गेष्ट हाउसमा बसेका छौ । आज उतै बसौ , भोलि बिहानै म तिमीलाई कोठामा पुर्याईदिन्छु नि , हुन्छ ?” मैले आँट गरेर सोधे । उ एकछिन चुपचाप बसी ……. अनि भनी , “हुन त हुन्छ , तर म एक्लै त नजाने ।” “ल ल , कृपालाई पनि लगौला नि त , हामी दुई जना छौ , तिमीहरू पनि दुईजना नि हुन्छ त ?” मैले सोधे । “एक पल्ट कृपालाई पनि सोध्नु न त ” उनले भनी । “कृपा आज नम्रता र तिमी हामी सँगै जाने ल गोंगबु , आज उतै बस्ने अनि भोलि बिहानै फर्कने , हुन्छ ?” मैले सोधे । “नम्रता जाने भए , जाने” कृपाले सहज उत्तर दिई । आज चै दामी पुती चिक्न पाईने भो भन्ठानेर मन खुशीले फुरङग भयो । यसो घडी हेरेको त १० बजी सकेको रहेछ । “अब जानु पर्छ हामी , ल तिमीहरू पनि तयार हौ ” मैले नम्रता र कृपालाई भने । “हुन्छ हुन्छ , हामी लुगा चेन्ज गरेर मेनेजर सँग कुरा गरेर आउँछौ ल ” भन्दै दुवैजना काउण्टर तिर लागे । यसो चारै तिर हेरेको त रश्मी एक्लै अँध्यारो मुख लाएर बसी राथी । मलाई माया लागेर आयो , शूरुमा उसँगै बसियो , बिचैमा छोडेर अर्कोलाई लिएर बसे ……… मेरो ‍मनै मानेन । मैले हातको ईशाराले उसलाई बोलाए । उ सरासर म भएको तिर आई । “किन बोलाउनु भाको दाई , नम्रता कस्तो लाग्यो ? म भन्दा राम्री छे है , त्यै भएर मलाई छेउमा नराख्नु भाको हो ” उनले पीडा भरिएको स्वरमा सोधी । “त्यस्तो होईन यार , किन त्यस्तो सम्झेको ? तिमी पनि त असाध्यै राम्री छौ नि । पछि फेरि आउँदा तिमी सँगै बस्छु नि , नरिसाउन ल ” भन्दै उसलाई सम्झाउन थाले । छेउमा बसाएर अंगालो हाली किस गर्न थाले । उ पनि मलाई किस गर्न थाली । उसको कानमा विस्तारै भने ,” आज नम्रता र कृपा हामी सँग जाँदैछ , म तिमीलाई भोलि लान्छु ल । प्लिज नरिसाउल ” “साँच्ची लाने हो भोलि , कसम ?” उनले सोधी । “कसम कसम , भोलि तिमीलाई लान्छु , तर म यँहा आउँदिन बाटोमा भेटौला अनि सँगै जाउँला ल , तिम्रो नम्बर देउन बरु, म भोलि बेलुका तिर फोन गर्छू ” मैले विश्वास दिलाउँदै उनलाई भने । ” ल टिप्नुस , ९८०३###### , मलाई भोलि ६ बजे तिर फोन गर्नु , म यहाँ बाट बिदा लिन्छु , अनि तपाईले भनेको ठाउँमा जाउँला ल” रूञ्चे स्वरमा मलाई भनी । “ल ल, हुन्छ , भोलि चै तिमी मेरो हौ नि है ” मैले भने । यतिकैमा नम्रता र कृपा तयार भएर आई । बिल तिरेर हामी सबैजना उठ्यौ । मैले रश्मीलाई फेरि एकपटक अंगालो हाले गालामा किस गरे “भोलि हामी जाने ल” भन्दै बाई गरे । उनले निन्यौरो अनुहारले मन नलागी नलागी हात हल्लाई । हामी सरासर बाटो तिर लाग्यौ , कृष्णले कृपालाई अंगालो हालेर हिडीराथ्यो , न‍म्रता चै मेरो हात समाएर हिडी राथ्यो । एउटा ट्याक्सी रोक्यौ अनि लाग्यौ गोंगबु तिर ।
१५-२० मिनेट पछि हामी गोंगबु गेष्ट हाउसमा पुग्यौ । सिधै कोठा तिर लाग्यौ । मैले साथी दिपेन्द्रलाई बोलाएर अर्को पनि एउटा कोठा मिलाईदिन भने । उसले ३०४ खाली छ भन्यो  र चाबी ल्याई दियो । हामी चारै जना पहिलाकै कोठामा बस्यौ र बियर मगाएर पिउन थाल्यौ । करीब ११ बजी सकेको थियो र म उठ्दै भने ” ल अब हामी चै आफ्नै कोठा तिर लाग्यौ , तिमीहरू यही सुत है ।” नम्रतालाई अंगालोमा हाल्दै हामी बाहिर निस्कन थाल्यौ । ” ल ल , हुन्छ , मलाई पनि निद्रा लागेको जस्तो भयो ” कृष्ण ले भन्यो । ” के लागेको हला र निद्रा , सँगै कृपा छ , धेरै बेर चै नबस्नु नि ” मैले जिस्काउँदै भने र हामी बाहिर निस्क्यौ । ३०४ कोठाको चाबी खोलेर हामी छिर्यौ र बत्ती बाले । ट्यवलाईटको उज्यालोमा त नम्रता झनै राम्री देखेकी थिई । ढोका बन्द गरेर उनलाई च्याप्प अंगालोमा हालेर किस गर्न थाले । उनी पनि आँख चिम गरेर मलाई किस गर्न थाली । हामी दुईको मुख मुख जोडिएको थियो । कहिले म उसको जिब्रो चुस्थे , कहिले उ मेरो जिब्रो चुस्थी ……….. बिस्तारै बिस्तारै कपडा बाहिर बाटै उसको दुध माड्न थाले । देब्रे हात ले दुध माड्दै दाहिने हात बिस्तारै बिस्तारै उसको पुती तिर लगे । टाईट जिन्स पेन्ट लाएको ले उसको पुतीको महसुस गरि राथे । मेरो लाँडो पनि ठन्किएर पेन्टनै च्यातुला झै भइ राथ्यो । बिस्तारै मैले उसको टी-शर्ट खोलिदिए , अनि ब्रा पनि खोलि दिए । कडा कडा दुधको पोका, आहा मुखै रसाएर आयो र उसको दुधको मुण्टो चुस्न थाले । बिस्तारै बिस्तारै दुधको मुण्टो जिब्रोले चलाउन थाले , उसलाई पनि असह्य भएछ , “आहहहहहहह………. सीसीसीसी…………… ओहहहहहहहहहहह” कराउन थाली । देब्रे दुध चुस्दा दाहिने दुध हातले माड्थे , दाहिने दुध चुस्दा देब्रे दुध  …… यसरी नै १० मिनेट जती चुसी रहे । मलाई पनि अब खपि नसक्नु भईसकेको थियो । हतार हतार मेरो सबै लुगा खोले अनि नाङगै भए । उसको पनि पेन्ट खोल्न थाले । टाईट भएकोले मैले खोल्नै सकिन “आफै खोल न ” मैले भने । उनले आफ्नो पेन्ट सजीलै खोलि र पेन्टीमा मात्र मेरो अगाडी उभिई । फेरि अंगालो हाले र किस गर्न थाले । दुबै हात हरू दुधको पोका माड्न व्यस्त थिए । मैले उनको हात समातेर मेरो लाँडो तिर पुर्याए । उनले बिस्तारै बिस्तारै मेरो लाँडो खेलाउन थाली । म चै बिस्तारै बिस्तारै पेन्टी बाहिरबाटै उनक पुती खेलाउन थाले । पुक्क फुलेको पुती , हातमा महसुस भई राथ्यो । केही बेर बाहिरबाटै खेलाए पछि , उसको पेन्टी खोलिदिए । आहा ………… अहिले सम्म चिकेको मध्ये सबैभन्दा राम्रो पुती यहीनै जस्तो लाग्यो । हल्का कैलो कैलो भुत्तला , ट्याप्ट टाँसिएको मुख …….. छेउ छेउबाट अलि अलि पानी चुहि रहेको …………. कस्तो राम्रो पुती । बिस्तारै औलाले उको पुतीको मुख फटाए र यसो हेरको त , ओहो ………… सानो गुलाबी रङको टीसी , टीसी वरीपरि भिजेको ………. छेउछेउमा पुतीको भुक्क फुलेको भाग …………. पुती भनेको त यस्तो हुनुपर्छ जस्तो लाग्यो । मैले बिस्तारै नम्रतालाई खाटमा सुताए , उनको गालामा किस गरे , बिस्तारै बिस्तारै तल तल किस गर्दै गए । गालाम , घाँटीमा , छातीमा , दुधमा , भुँडीमा , नाईटो वरपर , तिघ्रामा , कापमा , खुट्टमा , पाईतालाम ……………. उनको शीर देखि पाउ सम्म किस गरे । मेरो किसको असर देखिई रहेको थियो । उनी “आहहहहहहहह…………… ओहहहहहहहहहहहहहह………… उहहहहहहहहहहहहहह…………. ससससस……….. ” गर्दै लामो लामो सास फेर्दै थिई । बिस्तारै म माथी तिर लागे र पुतीको वरी परी किस गर्न थाले । यहाँ किस गर्दा चै उसलाई खपि नसक्नु भएर क्यार ……. च्याप्प मेरो टाउको समाएर पुती तिर मेरो मुख लगी । उको पुतीबाट एक प्रकारको बासना आईरहेको थियो , बासनाले मेरो चिकाईको प्यास झनै बढाउन थालेको मैले महसुस गरे । उसले मेरो कपाल झन कस्सेर च्याप्प समाती , स्वाँ ……स्वाँ….. गर्दै लामो लामो सास फेर्न थाली । मैले उसको दुबै खुट्टा फटाए , पुतीको मुख पनि खुल्यो । बिस्तारै पुतीमा मुख पु्र्याए र गुलाबी रङको टीसीलाई जिब्रोले खेलाउन थाले । उसलाई सारै मजा आएछ , आहहहहहहहहहहह आहहहहहहहहह कराउन थाली । जिब्रोले घरी टीसी , घरी पुतीको छेउ खेलाउन थाले । केहि क्षण पछि मेरो पुरै जिब्रो पुती भित्र छिराएर खेलाउन थाले । यसो गर्दा उसलाई झन असह्य भएछ , “मजा आयो , प्लिज यसरी नै गर्नु न एकछिन ….. आहहहहहहहहहहहहह …………..ओहहहहहहहहहहहहहहहहहह” म पनि लगातार उसको पुती चाट्न थाले , पुतीको पानी पिउन थाले । ५ मिनेट पछि  म उठे र मेरो लाँडो लगेर उसको पुती छेउमा राखे । हातले लाँडो समाएर पुतीको वरीपरी खेलाउन थाले । “अब छिटो गर्नु न प्लिज , मलाई गाह्रो भईसक्यो …… प्लिज छिराउनुन ……. प्लिज ……. प्लिज………” उनी कराउन थाली । ” ल ल , अब गर्छु ” भन्दै बिस्तारै मेरो लाँडो पुतीमा छिराउन खोजे । शायद मेरो लाडो अलि मोटो भएकोले गर्दा होला या टाईट पुती भएकोले गर्दा हो , सजिलै छिरेन । मेरो पालो लाडोमा थुक दले र फेरि छिराउने प्रयास गरे । अहिले भने आधा जति छिर्यो । “ऐया दुख्यो , तपाईको त कत्रो मोटो रहेछ , बिस्तारै गर्नु है , मलाई पोल्न थाल्यो ” नम्रता कराउन थाली । “ल ल , बिस्तारै गर्छु ” भन्दै बिस्तारै बिस्तारै लाँडो छिराउन थाले । उनी “ऐया , आथा …..” कराउँदै थिई , म चै बिस्तारै बिस्तारै छिराउन थाले । अब चै पुरै लाँडो छिरी सकेको थियो , र नम्रता पनि ऐया …. आथा भन्ने कराउछ छाडी सकेकी थिई । म उसको दुध चुस्दै बिस्तारै बिस्तारै हल्लिन थाले , उ पनि मलाई च्याप्प समाउँदै तल बाट धकेल्न थाली । मेरो चिकाईको स्पीड बढ्दै गयो , जति स्पीडले चिक्थे , उनी पनि कराउन थाल्थी “आहहहहहहहहहहह…………. ओहहहहहहहहहहहहह………… सीऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽ …………… उहहहहहहहहहहहहहहहहहह………………. अझै……….. अझै……….. कस्सेर ………….. कस्सेर…………..” उसको हेरक आवाजले मलाई चिक्ने हौसला दिईरहेको थियो । म बल गरी गरी चिक्न थाले । केही क्षण चिके पछि , मैले उसलाई उठाए अनि घोप्टो पर्न लगाए । ” अब यसरी गर्ने ल ” मैले भने । “हुन्छ , तपाई त खप्पिस हुनुहुँदो रहेछ है , मलाई आज जस्तो मजा कहिले आको थिएन ।‍ अहिले सम्म ५ जना जति सँग सुति सके , तर तपाईले जस्तो माया गरेर कसैले चिकेको थिएन । जो पनि कोठामा लाने , लुगा खोल्ने अनि छिराई हाल्ने । तपाई त कति माया गर्नु हुन्छ है । मलाई त तपाईसँगै बसु बसु लाग्यो । I LOVE YOU ” उनले मायालु स्वरमा भनी । ” I LOVE YOU TOO” मैले पनि उत्तर फर्काए । उ घोप्टो परिसकेकी थिई , मैले बिस्तारै उसको पुतीमा मेरो लाँडो छिराउन थाले । “ऐया , यसरी गर्दा दुख्ने रहेछ , बिस्तारै गर्नु है ” उनले भनी । “हुन्छ हुन्छ , बिस्तारै गर्छु ” भन्दै उनको पुतीमा लाँडो छिराए । पुक्क फुलेको पुतीमा घोप्टो पारेर चिक्नुको मजा नै बेग्लै हुने रहेछ । मैले बिस्तारै बिस्तारै चिकाईको रफ्तार बढाउँदै गए , उनी पनि मलाई साथ दिदै गई ।  १० मिनेट जति चिके पछि ” मेरो त झर्न लाग्यो नम्रता , भित्रै झारौ को बाहिर ?” मैले सोधे । “यस्तो मजा आउने गरि चिकिरानु भाछ , भित्रै झारिदिनु , म आनन्द महसुस गर्न चाहन्छु , बरु भोलि दबाई खान्छु , प्लिज गर्नु न ” नम्रताले अनुरोध गर्न थाली । मेरो पालो झन बल गरेर कस्सी चिक्न थाले । १०-१५ चोटि हल्लिए पछि , मेरो माल झर्ला जस्तो भयो  र एक चोटि कस्सेर धक्का दिए , मेरो माल ह्बात्तै निस्कयो , मेरो पाईतालाबाट जमीन नै झरे जस्तो भयो , म उनको ढाँड माथी ड्वाङ ढले । उनी घोप्टो परेर बसी रही म उनको माथी लडी रहे । थाकेर लोत भाको थिए , हलका चीसो मौसममा पनि पसिनै पसिना भाको थियो हामी दुबैको जीउ । म पनि स्वा……… स्वा….. गर्दै थिए , उनी पनि स्वा….. स्वा ……… गर्दै थिई । ५ मिनेट जति यतिकै बसे पछि , म उसको छेउमा पल्टे , उनी पनि उतानो परी । मलाई अंलागो मा हाल्दै ” I LOVE YOU, आज म धेरै खुशी छु तपाईसँग यसरी बस्न पाउँदा ………… आज जस्तो रमाईलो मलाई कहिले आको थिएन ……… हुने भएत म सँधै तपाईसँग यसरी नै बसी रहन्थे । बरु मलाई केहि चाहिन्न , मसँग तपाई यसरी नै बस्नु न , हुन्छ ?” उनले मायालु स्वरमा भनी । ” सँधै भरी त म भन्न सक्दिन , तर तिमीलाई ईच्छा लागेको बेला मलाई फोन गर्नु , म आउँछु , र तिमी सँगै बसौला । मौका मिल्यो भने नगरकोट तिर घुम्न जाउँला नि , २-३ दिन उतै बस्ने गरी , हुन्छ ?” मैले उसलाई किस गर्दै भने । “हुन्छ ” छोटो उत्तर दिई र फेरि मलाई अंगालोमा हाली र किस गर्न थाली ।
यसरीनै केहि बेर पछि , मलाई फेरि चिक्न मन् लाग्यो , उसलाई भने , उसले कुनै नाई नस्ती नगरी हुन्छ भनी , र फेरी उसलाई चिक्न थाले । दोश्रो चिकाईमा आसन परिवर्तन गरी गरी चिक्न थाले । उनले पनि आनन्द लिई चिक्नमा साथ दिईरही । बिहान ५ बजे सम्म ४ चोटि चिके , थाकेर उठ्न नसक्ने र लाँडोले पनि साथ दिन छाडेपछि हामी सुत्यौ ।





1 comments

Anonymous

kasto lado jasto katha machikni randiko xoro lai katha lekhna pani naaune rai6 lado kha

Post a Comment