नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 24, 2013

नेपाल मा भालु ठोक्ने ठाउँ हरु कहाँ कहाँ छ



आदर्णीय साथीहरु कृपया नकरत्मक रुपले नसोच्नु होला। म नेपाल को १ ठुलो कम्पनिको मर्केटिङ म्यानेजरको रुपमा काम गर्दै छु। काम को शिल शिलामा म नेपाल भरिनै घुम्नु पर्छ तेसैले नेपाल का धेरै नै ठाउको होटल हरु अनी होटल का काम धन्दा हरु पनि धेरै नै थाहा भएको छ। अब सधैं नै बहिर हिंड्नु पर्ने भएकोले होटल मा नै सुत्नु पर्ने र  प्रोफेसनल भालु हरु सँग नै रात बिताउनु पर्ने हुनाले मलाई थाहा भएको केही ठाउँ को बारेमा जानकारी दिन लगेको छु। पहिला कुरा शुरु गरु काठमाडौं बाट। काठमाडौं मा म धेरै जने भनेको  ठमेल सन्चएे कोश को बिल्डिङ वोरी पारी हो। यदी तपाईंहरु लाई भालु चहियो भने सिधै त्यो यरियाका लजमा गएर कुर गरे हुन्छ। होल नाईट को लागि हो भने १५००-२००० मा ठिकै को भलु पाईन्छ। लज वला सँग सिधै कुर गरे हुन्छ। तेसैगरी रात म १२-१ बजे डान्स बन्द भये  पछी सन्चएे कोस बिल्डिङ वर पर टन्नै भलु हरु पाईन्छ। तपाईंहरुले पत्याउनु हुन्न भने हेर्नुश  हरेक राती १ बजे भालु र छक्का हरुले बाटो जाम हुन्छ त्यो यरियामा। तेसै गरी दिन म नै १-२ ठयाक लगाउन मन छ भने पनि त्यो यरियामा भालु अद्द नै छ। त्याहा ग्रहक खोज्न भुरा भुरिहरु रखिएको छ उनिहरुलाई नै सोध्यो भने सिधै लगिदिन्छन अनी तपाईंले छनी छनी भलु हने हुन्छ। त्यसई गरी दरबारमार्ग का ठुला ठुला होटेल हरु ले पनि स्ट्यान्डर स्ट्यान्दर को भलु रखेक छन। ति भलु हान्न तपाईं राती दरबार मार्गमा त्यक्सी लियर जानुश अनी त्यक्सी वाला लाई दरबारमार्ग आएपछी अली स्लो गर्दै रोक्दै हिंड्न् भन्नुश त्यहा तन्नै होटल वालाको दलाल हरु आउछन तपाईं कुराकानी ट्यक्सिमा नै बशेर नै फाईनल गर्नुश अनी जानुश। त्यह बाट केटीहरु तपाईंलाई छान्न दिन्छन अनी मन परेको केटी सँग रात गुजार्नुस। तर पैसा भने ३-५ हजर सम्मा लिन्छ।
तेसै गरेर रत्नपार्क बिर्हस्पिटल यरियामा पनि दिउसो देखिनै सस्ता भालु हरु पाउन सकिन्छ। बालाजु बस पार्क वरपर पनि सस्ता भालु हरु पाईन्छ। तेस्ताइ भक्तपुर जाने बाटो तिरक रेस्तुरेन्ट म पनि १-२ ठ्याक लगाउनको लागि माल हरु पाईन्छ। अनी ग्वार्को तिरको क्याबिन रेस्तुरेन्टहरुमा पनि १-२ ठ्याक लगाउनको लागि माल्हरु पाईन्छ। आज कल काठमन्डौका धेरै प्रतिशत रेस्तुरेन्ट हरु ले १-२ ठ्यक लगाउनको लागि स्पेसल रुम बनएका छन तपाईं सधैं आउने ग्रहक जस्तोकुरा गरी आफ्नो काम पुर हर्न सक्नु हुन्छ। यो त भयो काठमन्डौको कुरा। अब बिरगंज को कुरा। बिरगन्ज को सबै क्याबिन रेस्टुरेन्ट मा भालु हरु छन। बाईपास मा रहेका मुरली मा अनी गन्डक को ति  कर्टेज रेस्टुरेन्ट  हरुमा जती पनि भालु पाईन्छ। फुल नाईत को लागि बाईपास बसपार्क यरिया मा टन्नै भालु पाईन्छ। तर बिर्गन्ज का भालु हरुले स्पेसल ईन्डियन हरु  लाई ठोकाउने भएकले नेपाली सँग पनि धेरै पैसा मग्दछन। अनुहार र दनुहार्की भलु लाई २-३ हजार दिनु पर्छ। अनी १ कुरा बिरगन्ज का भालु हरु अली फोहोरी नै देखिन्छ। बिहारिहरुको संगत ले हार्ड नै होला।
अब कुरा गरु बाग्लुङ बस्पार्क को। बाग्लुङ बस पार्क म कारीब कारीब १०-१५ वाटा भात्टी पसल को माथि माथि तला मा   सबै भालु हरुको अड्डा हुने रहेछ। नचिनेका मान्छे हरु भात्टी म नै फिट भएर फर्कान्छान तर थाहा भएक न्मन्छे हरु भात्टी माथिका अनी भित्र का गोप्य कोठा मा मस्त भलु हानेर मोज गर्दछन। पैसा पनि धेरै लाग्दैन अनी माल हरु पनि मस्त मस्त पाउछ त्याहा। तेसै गरी पोखरा का क्याबिन रेस्तुरेन्ट हरुमा पनि भलु हान्न पाईन्छ। अनी लोक दोहोरी मा पनि मस्त मस्त माल हरु पाईन्छ तर अली पैसा खर्छ गर्नु पर्छ।, आज कल म नारायण घाट मा छु। यहाँ पनि टन्नै होटल हरु छन माल को लागि। एउटा स्पेसल होटेल छ यहाँ त्यो पहिला हेटौंडा मा थ्यो आज्कल नारायण घाट  को बस्पार्क को चौतारी अगाडि नै छ। मेरो आज्कल तेतै काम चल्दै छ।
साथीहरु अब म २-४ दिन मा धरान तिर जानु पर्ने भएको छ त्यता मेरो लागि नौलो छ तेशैले हजुर हरु लाई पनि थाहा छ भने कन्मेटा मा लेखिदिनु होला। साथै माथि मैले बाटयका ठाउँ हरुको पुरा नाम ठेगाना चाहनु हुन्छ भने तल हजुर हरुको ईमेल आइ डि लेख्नु होला। धन्यवाद

5 comments

Unknown April 30, 2014 at 9:10 AM

Dronapudasaini@gmail.com

Unknown May 8, 2017 at 7:46 PM

s.rt9845696414@gmail.com

Unknown March 27, 2019 at 12:20 PM

दगकमियहगजतषस

Anonymous

विर्तामोड झापाको

Anonymous

fhsran

Post a Comment