नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 29, 2013

सेक्स गर्न नपाएर पागल भाई सकेको थिए

मैले सेक्स नगरेको धेरै दिन भाई सकेको थियो किन कि म मऋअगे को लागि सुध्रेको थिए।पोखर गएको दिन मन्दिर हरु गयो जस्ताइ बिन्द बसिनी ब्लह ब्लह्।अनी मन्दिर बाट आएर लन्च गर्‍यो अनी रूम म गयो।अनी मेरो बुढा ले मलाई पछाडि बाट आएर किस्स गर्‍यो गाल म, मेरो धद म।
मैले सारी लागएको थिए।मेरो ब्लोव्से को पिन बिस्तारै कोल्यो अनी मेरो ब्र को पिन पनि खोल्यो अनी मेरो बूब्स को निप्प्ले चुस्न थालयो उफ्फ्फ अनी मेरो बूब्स अनी मद्न लाग्योमलाई शाहऐ मज्ज अै राखेको थियो मेरो बडी भरी किस्स गर्न लाग्यो त्यो होत लिप्स ले छुद मेरो बडी नै सिरिङ्गग भयोतेस्पछी बिस्तारइ मेरो सारी खोल्न लाग्यो अन्द थेन पेतिकोअत म साह्रै एक्स्कितेद थिए र शाहऐ मज्ज पनि आएको थियोमेरो पेतिकोअत खोले पछी मेरो लेग्स म किस्स गर्न लाग्यो अनी सुम्सुमयो अनी मेरो पेन्ती खोल्न लाग्यो उफ्फ्फ म पागल भाई सकेको थिएमा हरै सकेको थियो मेरो पुत्ती म एमोतिओन अै सकेको थियो ।
म लदो चिर्ने प्रतिख्स्य म थिएअनी मलाई मेरो बुढा ले सोध्यो ।अरे यू एन्जोयिङ ।मैले भने थ छैन।के भाई रा को छ तिमी लाई?मैले भने खै थ छैन।अनी मलाई मेरो बुधो ले लाती अब यस्तै हुन्छ बिह गरे पछी भन्यो।मलाई पनि लाज लागे जस्तो गरेर सारी ले मुख चोपेअनी मेरो बुढा ले एस्तो राम्रो मुख चोप्न पर्दैन। म तिम्रो फके हेर्छु भन्यो र मुख म किस्स गर्‍योअनी म माथि नक्केद भएर सुत्यो । मलाई ततो भाई राखेको थियो तेइ माथि मलाई सार्है एमोतिओन पनि अै सकेको थियो।
एक्छिन म केही मेरो पुत्ती म पसेको जस्तो लागो। लदो त चिरी सकेको रहेछ।तेस्पछी जोड जोड सँग हल्ल्लिन थालयो लदो एकदम मोतो रहेछ। मेरो पुत्ती भरी भएको थियो।मेरो पुत्ती म मेरो बुधो को लगो खुब तिघ्त भएको थ्योउस्ले अा एम एन्जोइङ यू आर वोन्देर फुल। भन्दै थियोएक्चीन म त उस्को निस्कियो अनी मेरो बूब्स खुब चुस्योअनी त मेरो फर्स्ट सेक्स स्टोरी पनि सकियो त्यो दिन हामी अनी फेव ताल तिर घुम्न गयो

5 comments

Anonymous

machikni randi valu kukurni kasto lamo jasto katha lekheko lado pani thankena aayra chuside fusi aauxa ani kha

armiketo December 6, 2015 at 8:02 AM

म ३५ बर्षको पेन्सन आर्मी हु, श्रीमान विदेश भएको 20 -४० बर्सको महिला वा श्रीमान बाट यौन संतुस्ता नभयेक महिला हरु लाई गोप्य शारीरिक सम्भन्ध वा चिकाउनु परेमा मलाई सम्पर्क गर्नु होला वा गोप्य तरिकाले फोन नौम्बर इ मैल गर्नु होला e-mail: armiketo2015@gmail.com

Unknown October 16, 2018 at 9:45 PM

Plz

Unknown November 6, 2018 at 3:24 AM

http://ladomaputi.blogspot.com/2018/09/blog-post_17.html

chan March 25, 2021 at 6:32 PM

old is gold i am very sexy 44 years old
email me for hot and long sex
sorsim_2006@yahoo.com

Post a Comment