नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 30, 2013

तेरो बुबु नै तेरो स्याउँ हो

अनी शिखा र ऋचा काहाँ छ नि त अनि मुम्री ले
भन्नु भयो आफ्नो room म नै होला नि, गएर हेर्न त्,
अनि तिम्रो इंटरव्यू कस्तो भयो नि, मलाई
तिम्रो मुम्री ले फोन गर्नु
भएको थियो अनि थाहा भयो कि तिमी आउँदाइछौ भनेर्,
अनि रंजन हाम्रो room मा बिना knock
गरी भित्र आयो, म अगाडी थिए र मलाई पछाडी बाट
अंगालो मा बादो, मलाई त करेन्ट
लगेको जस्तो भयो,अनी मैले हत पत उसको हाथ हटएर
भने यो के गरेको, ओहो Sorry मैले त बिर्सेछु
तिमी सानी छैनउ भनेर अहिले त तिमी ठुली भैसकेउ
है, अनि उ दिदी भएको तिर गयो र दिदी नै
अगाडी आएर रंजन को गाला मा kiss ग रो,
अनि दिदी ले भ नि अब ठीक भयो, अनि रंजन ले
भनो मज्जा आयो, तेही बेला मम्री ले रंजन
को लागि दुध लिएर आउनु भयो अनि रंजन ले
भनो क्या तपाईं पनि यो काही दुध खाने उमेर हो र बरु
स्याउँ दिनुस खानलाई, अब म स्याउँ अहिले काहाँ बाट
ल्याउनु नि मम्री ले भन्नु भयो, अनि रंजन ले
भयो घर म ६ स्याउँ छ त किन खोज्न जानु नि
क्या मतलब मम्री ले सोधनु भयो, दुइ ओटा स्याउँ त
ठुलो बुवाले चुस्नु हुन्छ होल,अनी दुइ स्याउँ
kathmandu पठाउनु भयो अब बाकी रहेको दुई स्याउँ
चाही मलाई दिनु है भनेर रंजन्ले मम्री लाई भन्यो मैले
तैले भने को केहि पनि बुजिन भनेर मम्री ले भन्नु
भयो, क्या तपाईं पनि कती सोझी भन्नु
भएको नि भनेर रंजन ले भन्यो र अगाडी बडेर
मम्री को ब्लाऊज़ भित्र हेर्न थालो,अनी तेती खेर नै
ब्लाऊज़ लाई आफ्नो साडिले छोप्नु भयो,र पर हट
बदमास तलाई भनेर मम्री ले हासेर भन्नु
भयो,अनी तेती खेर सबै जना हास्न थालो र
यो कुरा तेतिकै सेलायो, तर सचो त
यो थियो कि तेतिखेर मलाई रंजन ले ममी लाई भनेर
को कुराहरु मैले बुजेकै थिईन्, अरुले हासेको देखेर म
पनि हासेको थिए, तर मेरो मन मा त्यो कुरा खेलिनै
रखे को थियो कुरा के हो भने र । यसरि एक
हप्ता पनि बितिसके को थियो । फेरी पहिले
को जस्तै राती को १०:३० बजे कल आयो आब ठीक छ
तेस्तो केहि भएको छैन भनेर फोन कटिदियो । र
मैले फेरी दिदी लाई सोधे के भयो भ नि, तर दिदी ले
फेरी त्यस्तै भन्नु भयो केहि होइन भनेर र सुत्, तर म
सुतु कसरी मेरो मन मा बेचनी थियो कि कुरा के
हो भनेर्,र मैले पनि आज त कुरा पत्ता लगाएर छोड्छु
यो राज जानेर छोड्छु,यसरि २० मिनट जती भइ
सकेको रहेछ । अनि मैले देखे
कि दिदी उठी तेती खेर सायद १२:१५ बजे
को थियो room मा अधेरो थियो र मलाई दिदी ले
हेरिन कि म सुते कि सुतीन भनेर र म
पनि सुतेको जस्तै गरेर आखाँ बन्द गरेको थिए, म
दिदिलाई हेर्दै थिए कि दिदिले आफ्नो नाईटी र
ब्रा खोली अनि दिदी त पुरा नाग्गै भ इन
अनि उसले room लाई भित्र बाट बन्द गरी र बेड
मा आइन र आफ्नो मोबाईल निकाली र केहि हेर्न
थालि, मोबाईल को उज्यालो ले देखिदै
थियो कि दिदी पुरा नङो छी भनेर यो देखेर मलाई
कस्तो कस्तो हुन थालो र मैले उसको मोबाईल मा क
हेर्दै छ भनेर हेर्न्ने कोसिस गरे, म त तीन छक परे
मोबाईल मा त blue film पो रहेछ,
पुरा नया नया तरिका बाट चिक्दै गरे को video हेर्दै
थिईन्, र तेती खेर नै दिदी ले मलाई हेरिन र हामी दुबै
जना चुप भयर एक ले अर्का को अनुहार हेर्न थालेउ, र
दिदी त मेरो माथि चढि र मेरो नाईटी को बट्म
खोल्न थाली दिदी लाई
थाहा थियो कि राती सुत्दा म पेन्टी र ब्रा लगाउदिन
भनेर्,किन नि मलाई बिना पेन्टी र ब्रा म
मज्जा आउछ सुतन अब दिदी र म पुरै नाग्गै थियौ र
दिदी मेरो माथि थि ।
मलाई कस्तो कस्तो र रमाइलो पनि लाग्दै थियो, र
फेरी दिदी ले मेरो बायाँ बुबुलाई चुस्न थाली अनि मैले
भने दिदी यो के गरेको भनेर्, किन मज्जा आएन र
भनेर दिदिले भनिन्, मैले उसलाई आएन भन्नै सकिन
किन कि मलाई पनि मज्जा नै आउँदै थियो र म चुप
रहे र दिदिले अरु के नै थियो र उसले आफ्नो ओठ
मेरो ओठ मा जुदाएर चुस्न थालि,धेरै नै
मज्जा आइराखेको थियो फेरी दिदी ले मेरो बुबु चुस्न
थालो र उ बिस्तारै तल तिर पुगी र
मेरो खुट्टा फराकिलो गर्दै तल हेर र भ नि यो के
हो कस्तो जंगल बनाको काट्नु पर्दैन सारा मज्जा नै
खराब भयो भनेर दिदी ले भनिन्,र मेरो साइट
मा बसी र भनिन तेरो स्याउँ त एकदमै मिठो छ
मेरो कस्तो लागो नि । मैले उसलाई हेरेको हेरे नै भए,
दिदी ले भनिन तेरो बुबु नै तेरो स्याउँ हो रंजन ले
यो स्याउ को त कुरा गरेको नि ममी को स्याउ सधै
बुवा ले चुस्छ नि, यो उमेर म त तलाई थाहा हुनुप्रने त
यस्तो कुरा त्, अनि त त्यो फोन को कुरा सोदैथिस
नि ल सुन्, म बाट एक गल्ती भएको छ, मैले
पनि मेरो स्याउँ अरुलाई चुसाई सकेको छु,मैले सोधे
यो भयो कसरी, मेरो अफिस म एउटा मेरो साथी छ
संजीप मलाई एक्दमै राम्रो लाग्छ र हामी बिच
frenship भयो र एक दिन १४ फरवरी उसले मलाई
कफी पिउन लाई जोम भनो र हामी एक होटेल
मा गयौ र उसले त आफ्नो पर्श नै ल्याउन बिर्सेछ र मैले
म पैसा दिन्छु भन्दा उ मानेन र उ पर्श लिन
बाहना मलाई घर लिएर गयो र जब घर को भित्र
गाको त उ एकलाई बस्दो रहेछ्,मलाई कस्तो डर लागो र
मलाई भनो न डराउ भनेर मलाई उसको room मा लगो र
मेरो लागि पिउने पनि ल्याउछु भनेर गयो, तेती खेर
म त्यो room मा एक्लाई थिए र मैले देखे
कि उसको बेड मा नङो तस्बिर मैगजीन थियो र म
त्यसलाई हेरे को हेरी नै भए र उ पछडी बाट आयो ,
दिदी ले भनि, अनि के भयो नि, मैले सोधे, के हुनु
नि उसले म सित सिधै म सित sex गर्ने म कसै लाई
पनि भन्दिन भनी म लाई सोधो र तिमी सित
बिहे गर्छु ।
दिदी ले भनिन, अनि त्यसपछी के
भयो नि दिदी मैले सोधे दिदी सित, साचो भन्नु
पर्दा त्यती खेर म पनि पुरा sex को mod मां थिए म
पनि उ सित sex गर्न चाहन्थे र मैले केही न
बोली चुप लगेर बसे र उसले मेरो मन को कुरा बुजो र
हामी ले मज्जा ले sex गरेउ
क्या मज्जा आको थियो त्यो दिन त आहा,,,अब म
लाई त्यो त थाहाँ छैन कि त्यो नै तेरो भेनाजु हुन्छ
भनेर्,जे भए पनि म बाट गल्ती त भयो भनेर दिदी ले
भनिन्, हे,, छोड दे त्यसो कुरा हामी अब आफै
मज्जा गरुम्,र उ उठी र म लाई ओडने ले मेरो शरिर लाई
ओडाई र मलै wait गर्न भनी र दिदी ले फेरी नाईट
गाऊन लगाई र फ़्रिज बत बर्फ लिएर आई र room
लाई बन्द गरी अनि फेरी पुरा नाङ्गै भ ई र मलै
ओडाको ओडने हटाई,अब हमी दुबै पुरा नाङै
भएको थियौ, अनि दिदी ले मेरो खुट्टा लाई
फा पारी र मेरो पुती म बर्फ ले स्पर्श गर्न था लि,
उफ भनेर मैले भने,
के भयो भनेर दिदिले सोधि
केही होइन मज्जा आउदै छ भनेर
भनी अनि दिदी हासी अब मेरो बहिनी ठुली भ ई
भनेर र भनी र मन लागो भने रंजन लाई आफ्नो स्याउँ
चुसाउद हुन्छ राम्रो केटा हो,भनेर दिदी ले भनि
अनी फेरी हामिले रात भरी मज्जा गरेउ
अनि कपडा लगाएर सुतेउ, आज पनि त्यो दिन लाई
बिर्सेको छैन जुन दिन दिदिले आफ्नो तडप
को राज म लाई भनी र म लाई पनि मज्जा गराइ, म
यो मज्जा फेरी लिन चाहन्छु, आजकल रंजन को धेरै
याद आउछ, तपाई नै भन्नु उ सित गरु कि न गरु.

0 comments

Post a Comment