नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 26, 2013

तिम्रो पु@#ती एकदम राम्रो रहेछ

Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!

योवनको मात चढेको बेला अगाडी पछाडी कसले हेर्छ र मलाई पनि एकदमै मात चढेको थियो अनि मैले पनि आट गरेरै उसलाई येसो भन्दिए ,” नदेखिएका कुरा जहाँ पायो तेही देखाउन मिल्छ त ? सबै कुरा को उचित ठाउँ र समय हुन्छ नि होइन र ?” मेरो कुरा सुनेर उ निकै उत्साहित हुदै मा संग तासिदै एउटा हात मेरो तिघ्रा माथि राख्यो ,उसले छुदा मलाई निकै रमाइलो लेग्कोले मैले केहि भनिन अनि उसले बिस्तारै आफ्नो हात मेरो तिघ्रा मा चलाउदे येसो भन्यो ,” त्येसो भए सहि समय र ठाउँ भोलि मिलाउला हुन्न , बरु कहाँ जाने?” एती भन्दा भन्दै उसको हातले अफ्नो सिमा नाघी सकेको थियो र उसका हात मेरो सम्बेदनसिल अंग को वरिपरी चलमलौना थालीसकेको थियो र मलाई एकदमै मज्जा आइरहेको थियो , मैले पनि आफ्नो खुट्टा अलिक फट्टएरा उसलाई झन सजिलो पारिदिए र कोइ पनि केबिन मा नछिरे हुन्थ्यो भनेर कामना गर्न थाले | अनि मैले भोलि मेरो घरमा जाऊ दिउसो कोहि हुदैन भनेर उसलाई प्रस्ताब राखे अनि उसले पनि हुन्छ तिमि भोलि अफिस नआइकान घरमै सेक्सी & हट भएर बस म १२ बजे पछी आउछु भन्दै मेरो सम्बेदनसिल अंग पुती मा अफ्नो औला चलायो र मेरो इस्तकिंग अनि भित्र को प्यान्टी दुवै चिसो चिसो हुन थाल्यो मेरो त अनुहार पुरै रातो भएर आयो अनि संग संगै निकै मज्जा पनि आयो , हुने हो भने तेही नै मेरो सबै कपडा खोलेर उसको अगाडी उभियेउ जस्तो भयो मलाई त तर हाम्रो बाध्यता चुपचाप बस्नु पर्ने अफिस मा जो थियौ | मैले पनि बिस्तारै मेरो हातले उसको समबेदन सिल अंग लाडो तिर बढाए अनि पाइन्ट बाहिर बाट समाते निकै कडा बनएको रहेछ उ पनि सिरिङ्ग गरे जस्तो गरेर मलाई हेर्यो अनि मलाई पनि निकै रमाइलो लाग्यो , अनि तेही बेला कोहि आए जस्तो लगेर उसले हत्तपत्त अफ्नो हात झिक्यो अनि मा पनि अलिक उता सरे जस्तो गरेर बसे तर कोहि पनि आएको होइन रहेछ| उसले आफ्ना औला हरु सबै मलाई देखाउदै चाट्यो | मलाईत तेसै कुतकुती लग्यो अनि उसलाई सोधे ,” कस्तो रहेछ स्वाद, मिठो छ कि छैन त ?” अनि उसले पनि बोक्रा बाहिर बाट एती मिठो छ भने बोक्रा भित्र कस्तो होला मलाई त चाडो चाखना मन लग्यो भन्दै सबै रौ फालेर सफा पारेर राख है भनेर मलाई सिकायो , मलाई पनि उसको कुरा ठिक लग्यो , अहिले सम्म कसैको पनि जिब्रो नपरेको मेरो पुती मा उसले चाट्ने कुराले मलाई निकै उत्साहित बनायो र मैले पुरा सफा गरेर राख्छु भनेर उसलाई भने | तेस दिन हामी हरु येस्तै येस्तै गफ गरेर अनि एक दुइ पटक मौका पारेर किस गर्दै काम सकाएर घर तिर लाग्यौ , जाने बेलामा मैले उसलाई मेरो घर सम्म जाने बाटो पनि देखाईदीए| साँझ मलाई त निन्द्रै लागेन घरि घरि उसको अनुहार र दिनभरी को घटना मात्र याद आइरह्यो अनि भोलि को रोमान्चकताले काउकुती मात्र लागि रह्यो , मलाई सबै भन्दा रमाइलो अनुभूति भोलि कसैले मेरो पुती चाट्दै छ भन्ने कुराले निकै दङ्ग नै बनायो | म साथीले दिएको एउटा ब्लु फिल्म हेर्न थाले र मलाई सहि नसक्नु भएर मैले सुटुक्क किचन मा गएर फ्रिज बाट एउटा अलिक ठुलो अनि दरो खालको गाजर झिकेर ल्याए टुप्पो अलिक मिलाएर आफ्नो पुती भित्र छिराउन थाले मेरो हातले आफ्नो पुती मा चलाउन थाले र मैले पनि पुती चलाएको हात बेला बेलामा चाट्न थाले, , मेरो पुती बाट चिप्लो चिलो पनि बग्न थाल्यो र मलाई झन झन रमाइलो हुदै गयो बेला बेलामा गाजर पुती बाट झिकेर तेस्लाई चाट्दा झन मज्जा आयो, येसो गर्दा गर्दै म त निदाएछु |बिहान उठेर आफ्नो नांगो सरीर ऐना अगाडी गएर हेरे र अनि पुती को रौ देखेर झसङ्ग भए अनि रौ फाल्ने सुरसार तिर लागे , बाथरुम मा गएर पहिले पुतिको वरिपरी शेविंग क्रिम लगाएर रेजर ले सबै रौ सफा चट पारे तेस्पछी नुहाए | तेस्पछी मेरो काम भनेको नै बेला बेलामा घडी हेर्दै १२ कति खेर बज्छ भन्दै कुर्ने भयो | आमा बुवा अफिस हिडे पछि मैले उसलाई फोन गरे अनि उसले मा १२ बजे तिर आइपुग्छु भन्यो | उ आउने कुराले म त दङ्ग पर्दै केहि खाने कुरा हरु पनि ठिक्क पार्न लागे अलिकति इस्त्रबेरी, अनि दुइ चार वटा क्यात्बरी चकलेट अनि चकलेट क्रिम वाला केक | तेस्पछी करिब पौने बाह्र बजे तिर मा फेरी नुहाउन गए र येस्पल्ट आफ्नो पुतिलाई मज्जा संग औला हाली हाली सफा संग पखाले र अनि छोटो खालको प्यान्टी लागाए र ब्रा नलगाईकन राति सुत्दा लगाउने सिल्क को छोटो गाउन लगाए | ठिक १२:१५ मा उसले घर अगाडी आएर मलाई फोन गर्यो र मैले उसलाई लिन गए र उसको हात समातेर घर भित्र लिएर आए अनि धोका बन्द गरेर उसलाई सिधै मेरो कोठा भित्र लगे अनि हत्तपत्त मैले नै पहिले उस्को ओंठ चुसिदिये अनि उसले पनि मलाई जोडले समातेर मेरो जिब्रो र ओंठ चुस्न थाल्यो अनि उसका हातले मेरो गाउन माथि सारेर मेरो चाक मा सुम्सुमाउन थाल्यो , मैले बिस्तारै उसलाई मेरो खाट तिर धकले अनि हामी दुइ एकै पटक किस गर्दै खाट मा पल्टीयेउ र म उसको माथि थिए र उ मेरो तल , बिस्तारै मैले उसको घांटी अनि छाती तिर किस गर्न थाले र उसको शर्ट खोलिदिए र छाती भरि जिब्रो खेलाए , उ जुरुक जुरुक हुदै मेरो कपाल समात्थ्यो र म भने बिस्तारै उसको छाती बाट तल तिर किस गर्दै गए , तेस्पछी मैले उसको कडा परेर बसेको लाडो माथि आफ्नो पुती को भाग पर्ने गरि मिलाएर बसे अनि कुरा गर्न थाले उसको लाडो ले मेरो पुती मा घोच्दा निकै रमाइलो भैरहेको थियो | आज तिमि एकदम राम्री र हट देखिएकी छौ भनेर उसले मेरो छाती मा हात डुलायो मैले उसका दुवै हात लाई च्याप्प समातेर मेरो तिघ्रा माथि राखन लगाए र उसले बिस्तारै मेरो तिघ्रा मा हात दौडाउन थाल्यो | मैले केहि खाने भनेर के सोधेको मात्र थिए उसले मलाई ग्वाम्लंग अंगालेर ढलायो र आफु मेरो माथि बस्यो अनि तिमीलाई नै ख्नाछु नि , तिम्रो सबै कुरा खान्छु भन्दै मेरो छाती भरि आफ्नो जिब्रो दल्न थाल्यो अनि बिस्तारै उसले मेरो गाउन खोलिदियो | मा उसको अगाडी अब एउटा प्यान्टी मा मात्र थिए र उसले मलाई निकै निहालेर हेर्यो अनि तिमि सारै राम्री छौ भन्दै मेरो दुध को मुन्टा आफ्नो जिब्रो ले चलाउने अनि चुस्ने गर्न थाल्यो | मेरो दुध झन सरो हुदै आयो अनि मलाई एकदमै मज्जा हुनथाल्यो | बिस्तारै उसले मेरो नाइँटो मा किस गरायो अनि मेरो पुती तिर लाग्यो , मलाई सहि नसक्नु भएर जुरुक जुरुक हुन थाले, अनि उसले मेरो प्यान्टी बाहिरबाट नै पुती मा जिब्रोले खेलाउन थाल्यो अनि मेरी दुइ तिघ्रा बिच पुती निर को काप मा मज्जा ले चाट्न थाल्यो , मलाई त त्यो बेला उडे जस्तै हुन थाल्यो| बिस्तारै उसले मेरो तिघ्रा अनि खुट्टा गर्दै मेरो पैताला सम्म चटन थाल्यो , तेसपछी उसले मेरो पैतालाका औला हरु एक एक गरेर चुस्यो| अनि फेरी बिस्तारै उसले किस गर्दै खुट्टा बाट माथि आउन थाल्यो र पुती नेर आएपछी उसले मेरो प्यान्टी खिलिदियो र बिस्तारै मेरो पुती लाई औला ले चलायो| मेरो पुती बाट अलि अलि चिप्लो आउन थाल्यो , तिम्रो पुती एकदम राम्रो रहेछ, येस्तो पुती पाए त म दिनभरी चाट्न सक्छु भनेर मेरो पुती मा आफ्नो जिब्रो ले चाट्न सुरु गर्यो | पुती मा पहिलो पटक कुनै जिब्रोले चाटेको महसुस गर्दा मा त स्वोर्ग मा पुगे जस्तो हुन थाल्यो, बिस्तारै उसले मेरो पुती लाई दुइ औला ले अलिक फट्टाउदै जिब्रोले चाट्ने अनि घरि चुस्ने गर्न थाल्यो र घरि घरि पुती भित्र सम्म जिब्रो पसालने गर्न थाल्यो र म भने जुरुक जुर्क हुदै आफ्नो खुट्टा झन झन फट्टाउन थाले| एकछिन पछी उसले मेरो पुती मा नजिकै राखेको चकलेट क्रिम वाला केकको क्रिम दल्यो र फेरी चाट्न थाल्यो फेरी उसले आफ्नो मुखमा इस्त्रबेरी राखेर मेरो पुती भित्र छिरायो र तेस्लाई निकालेर खायो , फेरी उसले तेसै गर्यो र एस्पाली इस्त्रबेरी मेरो मुखमा हालिदियो र मैले पनि खाए | धेरै बेर मेरो पुती चाटिसके पछी उसले आफ्नो पाईट खोल्यो अनि म पनि जुरुक्क उठेर उसलाई खाटमा सुताए अनि बिस्तारै उसको उसको सरीर मा किस गर्न थाले | उसको अन्डरवेर भित्र लाडो निकै रंकियेरा कडा भएर बसेको थियो र मैले बिस्तारै उसको अन्डरवेर खोलिदिए र उसको लाडो लाई बिस्तारै हातले समातेर खेलाए , मैले अहिले सम्म लाडो चुसेकी थिन तेसैले अलिक अप्ठ्यारो मान्दै थिए ,तैपनि मैले बिस्तारै पहिले उसको लाडो मा किस गरे अनि जिब्रोले टुप्पोमा वोरी परि चलाए , उ जुरुक जुरुक भएको देखेर मलाई रमाइलो लग्यो र मैले उसको लडो चुस्न थाले, पहिला त कस्तो कस्तो भयो तर मैले चकलेट केक को क्रिम उसको लाडो मा दले अनि मज्ज्जा ले चुस्न थाले , निकै रमाइलो हुदो रहेछ लाडो चुस्न | तेस्पछी उसले मलाई आफ्नो अनुहार माथि उसको जिब्रोमा पुती पर्ने गरि बस्न लगायो र मलाई तलमाथि गर्न भन्यो मेरो पुती भित्र जिब्रो हाल्ने र झिक्ने काम गर्न थाल्यो म त एकदमै रमाइलो मानेर कराउन थाले अनि तेस्पछ बिस्तारै म पनि उसको लाडो तिर घोप्टो परेर उसको लाडो चुस्न थाले | यता उसले मेरो पुती चाट्दै थियो भने उता मैले उसको लाडो चुस्दै थिए| एकदमै रमाइलो भैरहेको थियो र तेती नै बेला उसले मलाई उठायो र आफ्नो लाडो मेरो पुती भित्र छीराउन को लागि मलाई आफ्नो तल सुतायो र बिस्तारै मेरो पुती मा थुक दलेर आफ्नो लाडो मेरो पुती भित्र पसायो | पहिला अलिक दुख्यो मैले ऐया भनेको सुनेर उसले बिस्तारै बिस्तारै भित्र बाहिर गर्न थाल्यो , एकछिनपछि त मलाई आनन्द आउदै गयो र उसले छिटो छिटो गर्न थाल्यो | केहि बेरपछि उसले मलाई आफ्नो काखमा राख्यो अनि मेरो पुती भित्र लाडो छिराएर मलाई तल माथि गर भन्यो र मैले तेसै गरे | अनि लगत्तै उसले मलाई घोप्टो पर्न लगायो र पछाडी बाट मेरो पुती मा लाडो हालेर मलाई चिकन थाल्यो , येसरी चिक्दा झन रमाइलो हुदो रहेछ | करिब २०-२५ मिनेट आसन फेर्दै चिक्दै गर्दा गर्दै मेरो जिउ त पुरै सिरिङ्ग भएर आयो र पुरै लुलो हुन थाल्यो अनि मलाई भए जस्तो हुन थाल्यो र मैले उसलाई मलाई त भयो जस्तो छ भने अनि उसले एकै छि मेरो पनि हुदै छ भन्दै नरोकिन झन छिटो छिटो गर्न थाल्यो र एकछिन मा लौ मेरो पनि भयो भन्दै आफ्नो लाडो तुरुन्त झिकेर मेरो पेट माथि पुरै तातो झोल फाल्यो र मेरो छेउमा आएर पल्टियो | मैले न्याप्किन ले आफ्नो पेट पुछे अनि उतिर फर्केर एक अर्कालाई अंगालो हलेर हामि एकछिन सुतेउ | लगभग एक घण्टा पछी मलाई मेरो पुती चलाएको जस्तो लग्यो र हेरेको त उसले चिसो रुमालले मेरो पुती वरिपरी पुछ्दै थियो र पुछिसके पछी फेरी उसले मेरो पुती वोरिपरी केक को क्रिम दलेर मेरो पुती चाट्न थाल्यो अनि मैले पनि उसको लाडो पुछेर चुस्न थाले | येस्पतक उसले मेरो पुती मा क्यत्बरी चकलेट हालेर खान थाल्यो अनि फेरी एकपटक 

0 comments

Post a Comment