नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 27, 2013

उनको दुधका मुन्टाहरु

ऊ मेरो नजिकमा क्रमशः आउँदै थिई, म पनि के कम, उसको छेवैमा गएँ, उसको काखमा हात राखें, उसले मेरो हात उसको कोमल हातले समाई, मैले अर्को हातले कुममा समाएर आफ्नो छातिमा उसलाई टासेँ । उसले कुनै प्रतिकृया जनाइन । क्रमशः मेरो हात उसको छातीमा गयो । टिसर्टको बाहिरबाट उनको त्यो पुट्ट परेको दुबैतिर दुबै हातले हलुकासँग मुसारें । अलि दपाएँ । उसको हात अनायास मेरो भाइ भएका तिर गयो । मैले उनको मुखमै मेरो ओंठ जोडें । आ हा कति मिठो, त्यो कोमल गुलावी ओंठ चुस्दा त अति आनन्द भयो । उनको पनि अनुहार रातो भैसकेको थियो, भने लामो–लामो सास तान्दै मेरो भाइलाई मेरो पाइन्टको बाहिरबाटनै दपाउँदै थिई । मेरो भाई ठुलो भैसकेको थियो, अब भने । मलाई अब उनको पुट्ट दुधलाई बाहिरबाट खेलाएर पुगेन र मैले भित्रै हात छिराएर दुबै मुन्टा खेलाएँ । उ त झनै आत्तिएर स्वाँ, स्वाँ र फ्वाँ, फ्वाँ गर्न थाली भने, हातले मेरो पाइन्टको इजार खोल्न थाली, मेरो मुखमा उनको मुख जोडिएकै थियो । नाक बाट ठुलो–ठुलो र जोड–जोडले सास आइरहेको थियो । मेरो इजार खोल्न असजिलो भएकोले मैले नै अलि मिलेर उसलाई खोल्न सजिलो पारें । उनलाई बेडमा पल्टाएर मैले उनको मिड्डी खोलिदिएँ, अनि उनको कट्टुपनि थोरै खोलें र हातले उनको नानीमा मुसारें । थोरै रौं पनि आएको रहेछ । मेरो हात उनको नानीमा पर्दा उनले आफ्नो हातले अनुहार छोपि, मैले उनको त्यो प्वाक्क परेको नानीलाई चाटें । अब भने, उसले छिटो, छिटो सास फेरेर छटपटाई रहेकी थिई । उनको त्यो नानीको दुलोबाट ल्यापल्याप्ती चिप्लो पदार्थ निस्की सकेको थियो । म अब उनको माथि चढेर उनको दुलोमा सुस्तरी छिराएँ । थोरै टाउको मात्र छिर्यो । अलि–अलि गरेर धक्का दिंदै दुबै दुधको मुन्टामा हातले मुसार्ने र दुध चुस्ने गरेपछि, उनी त झन छट्पटाई, मैले धक्का मारें । उनले अलि सुस्तरी गर्नु न दुख्यो भनि, मैले पहिलो पटक भएर होला, पछि ठिक हुन्छ भनें । धक्का मर्दै गएँ । आ, उम्, अ, ईया, अईया, सुस्तरी न, आ, उम्, उम्, अँ, अँ, ऊम्, ऊम्, अ, अ, ईयया, ईयया, अई, उफ्, ऊउँ, ऊउँउँ, ईययया, । मैले धक्का मार्दै, उनको दुध चुस्न छोडिन । अब भने मेरो भाइ, उनको नानीमा पुरै घुसिसकेको थियो । जोड, जोडले धक्का मार्दै थिएँ । अचानक, सनक्–सनक्–सनक्, सन्न, सन्न, मेरो भाइले उनको नानी भित्र पुरा पुर, बमिट गर्यो । म निथ्रुक्कै भएँ । केहिछिन सम्म हामी एक आपसमा अँगालो हालेर त्यसै सुत्यौं । त्यसपछि मैले पुनः उनको त्यो नानीमा जिब्रोले खेलाएँ । उनले पनि मेरो लाई चुस्न मन गरी । उठेर उनले मेरो भाईलाई चुसी । फेरी पल्टाएर मैले उनको मुखपट्टि मेरो भाई लाई लगेर उनीमाथि नै मेरो जिउ राखेर उनको नानीलाई चाटें । उनले मेरो भाईलाई खुब चुसी । जब, जब, मैले उनको नानीको विचको चुच्चालाई चुस्ने र दुलोमा जिब्रो घुमाउँदै पसाल्दै गर्थें, उनले पनि मेरो भाईलाई छिटो, छिटो गरी चाट्ने र चुस्ने गर्न थाली । हामी दुबै स्वाँ, स्वाँ र फ्वाँ, फ्वाँ गर्दै थियौं । अव म फेरी सुल्टै उनको माथी चढेर उनको प्याल्प्याल्ती भिजेको नानीमा मेरो भाई लाई घुसाएँ । अहिले भने, पहिला जस्तो अप्ठेरो नभैकन भित्र मेरो भाई ल्वात्तै पस्यो । अब, उनले तलबाट पनि ताल दिएर धकाल्न थाली भने मैले माथिबाट । उनको दुधका मुन्टाहरु चुस्ने र खेलाउने गर्दा त तिनी त असाद्यै आत्तिएर लामो लामो सास तानेर तलबाट समेत ताल मिलाई रही। उऊम्, अआआ........, सि........., 

0 comments

Post a Comment