नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 8, 2013

मेरो कलिलो योनीमा छिरा यो

म भर्खर १८ बर्ष पुगेकी थिएँ ! मेरो उर्लदै
गरेको जवानीका रंगहरु उडेर रविका आँखामा पुगे झैँ
लाग्यो ! अनायसै पटक पटक हाम्रा आँखाहरु एक
आपसमा जुधी नै रहे ! बिबाह
सकियो दुलही अन्माउँने काम भयो दिन
भरिको थकाईले गर्दा बेलुका सबै बेलैमा सुत्न आ-
आफ्नो कोठा तिर लागें !त्यस्तै रातिको ११ बजे
भात भान्सा सकेर पाहुना सहित सबै परिवार सुत्ने
तरखरमा लागे ! मेरो जेठानी दिदीले नजिकै आएर
ढोका देखाउदै सुटुक्क भन्नु
भयो तिम्रो कोठा यो है जहाँ म उभिरहेको थिएँ !
कोठाको ढोका बन्द थियो ,मैले हवस् भन्दै
बिस्तारै ढोका खोल्ने साहस गरे
कोठा सजिसजाउ
थियो ,बिस्ताराको वरिपरि सुन्दर
फूलहरुका मालाले घेरिएको थियो ,चारै तिर
रंगी बिरंगी बत्तिहरु बलेका थिए ,रबि एक
छेऊमा बसेर कपडा फेर्दै थिए ! कोठा भित्र
रविलाई देख्ना साथ
मेरो अघि बढेका पाइला पछि हट्दै गयो रविले
मेरो हातमा च्याप्प समातेर भित्र ल्याई ढोका बन्द
गरे ------उनको हातले मेरो शरीरमा के छोएको मात्र
थियो म प्रतिकार गर्नु साटो बाध्यता र
संस्कारमा बेरिदै उनको हातलाई हटाउँन सकिन !
उनले मेरो हातहरु काखितिर च्याप्दै गर्दा एकैछिन
पछि वाफिएका मेरा यौवपुञ्जहरु उनकै हातसँग
रमाउँन थाले । मानौ रविले मलाई त्यहाँ बल्छी थापेर
बसेका थिए ! त्यहाँ छरिएको प्रेमको सुगन्ध न
उनका लागि कुनै तिष्णा कामना र बास्ना नै
थियो न त मेरो लागि !
रविले मेरा दूध माड्न थाले। एक छिनअगाडिसम्म
चोलोमाथिबाट माडिरहेका उनका हातले
मेरो चोलो कतिखेर खोल्यो मैले थाहै पाइन।
मेरा भरखर फैलन थालेका दूध रविको हातभरि उड्न
लागेका चराजस्तै यताउता हल्लिदै थिएँ। रविले
दूधका मुन्टा चुसे, मलाई कुतिकुति लाग्यो। तर
मज्जा आयो
त्यति बेला उनका चाहना अनुरुप म आफु पनि उनलाई
चुमु र आलिंगन गरु गरु लाग्थ्यो तर म
भित्रको लज्जालु पन र नारित्वका कारण मेरा हात
अघि बढ्न सकेनन् ! आखिर हामी पतिपत्नी भै
सकेका थियौ यद्धपि हामी एकार्काको आत्मामा चोट
पुर्याउन पनि सक्दैनथ्यौ ! म कसैसँग
लुटिएकी छैन ,मेरो अस्मिता बेच्न खोजेकी हैन म
भित्रको प्रेमले यही भनिरहन्थ्यो घरिघरि !
त्यो पल त्यो क्षण शान्त थियो प्रेममय थियो !
रबिका आँखा ,ओठ र उनको भित्री हृदयबाट
प्रेमको सागर उर्लिए झैँ लाग्दथ्यो !
यही नै संसार रहेछ कि ? यही नै
जिन्दगीको आनन्दित पल र स्वर्गानुभुती रहेछ
कि ? यस्तै यस्तै सोचाई पनि मडारिदै
थियो यो मन भित्र , एक्कासी मेरो शरीरमा एक
किसिमको कम्प पैदा भयो !!
हामी दुवै नांगै थियौं। रविले
आफ्नो फलामजस्तो हतियार
मेरो कलिलो योनीमा छिराए। सुरुमा त छिर्दै
छिरेन। उनको लिंगको टुप्पोमा थुक लगाएर पेले।
मेरो त मुटु नै झस्कियो।
मेरो योनी पोलिरहेको थियो, रवि व्यापक
रुपमा पेल्दै थिए ।
म उनीमा समर्पित भएँ न त हात छुटाउँन नै सकें न
रविको चाहनालाई तिरस्कार गर्न नै ! अचानक
त्यहाँ एउटा तुफान आयो खहरे बग्यो ,हामी एक
भयौ दुबैमा उर्लिएको जवानीका रंगहरु कतिखेर
पोखिएर छताछुल्ल भएछन् पत्तै भएन !

0 comments

Post a Comment