नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jun 21, 2013

मैले उनलाई चुस्न लगाए



उसको मुखमा छिराए
ला यो चुसेर देखा" मैले मेरो दाँया हातको चोरी औंला त्यसको मुखमा राखें। उसले मेरो
नाडी समाती अनि मेरो औंला आफ्नो मुखमा राखेर चुस्दै आँखाभरि आँशू पारेर मलाई हेरी।
कस्तो innocent देखिएको मोरी लाई। बिस्तारै मैले अर्को औलां पनि उसको मुखमा राखिदिए
र बाँया हातले पोका सुम्सुमाउन थाले। स्यानो स्यानो पोका तर एकदम कस्सिएको पोका। ५
मिनेट जति पछि मैले उसलाई मेरो जिब्रो निकालेर चुस्न लगाएँ र उसले चुसेर थुकले
भिजेको औंला उसको कट्टु भित्रबाट पुतिमा छिराउन थाले। अर्को हातभने अझै दुध माढ्दै
ब्यस्त थियो। शायद ईमोशनमा आएर होला दुबैजाना ले जोड ले एक अर्कालाई किस खान
थाल्यौ। कहिले उसको जिब्रो मैले चुस्थे, कहिले मेरो उसले। बिस्तारै मैले उसको ब्रा
टप को भित्र बाट फुकालिदिए र "ल अब रेडि हु, तेरो फोटो खिच्छु" भन्दै फटाफट लाईट
बालेर पोज दिन लगाए। ईमोशनले गर्दा उसको दुधको मुण्टा सेतो टप नै च्यातेर बाहिर
आउला जस्तो भएको थियो।

एक दर्जन जती फोटो खिचेर म सोफामा गएर बसें र उसलाई भने "तेरो ब्वाईफ्रेण्डको लाडो
चुस्या छस्?" उसले मुण्टो हल्लाई - "ल मेरो चुसेर देखा त"। उ मेरो नजिक आई र घोडा
टेकेर बसि। मैले उभ्भिएर पाईन्ट खोले र सोफामा बसे। "कत्रो ठुलो" मेरो ठन्किएको
लाडो देखेर जिल्ल पर्दै भनि। "तेरो ब्वाईफ्रेण्ड को कत्रो छ?" मैले सोधें। मेरो
चोरी औला र बिचको औला समातेर भनि "यत्रो छ"। "ल उसोभई चाखेर हेर मेरो" भन्दै उस्को
टाउको मेरो लाडो को नजिक ल्याए। मेरो लाडो दुईटै हातमा समातेर भन्न थाली "मेरो
मुखमा अटाउछ"? मैले उसको टाउको लाई मेरो लाडो तिर दबाईदिएँ र बिस्तारै बिस्तारै
चुस्न लगाँए। त्यही बेला मैले उसको टप हटाएर कहिले उसको दुध खेलाउथें, कहिले उसको
पुती खेलाउथे। १० मिनेट जति चुस्यो पछि मेरो लाडो फुट्ला जस्तो भई सकेको थियो। उसको
पनि पुति भिजिसकेको थियो।

मैले उसलाई उठ्न लगाए र कट्टु खोलेर मेरो लाडो मा बसाँए। उसको दुधको पोका मेरो
मुखमा थियो र उसको पुती मेरो लाडो भित्र हालेर कराउन थाली "ऐया, दुख्यो, ऐया"। उसको
हात ले मेरो गर्दनमा अंगालो मारेको थियो। पहिलो चोटि ठुलो लाडो छिरेर होला उसले
मेरो लाडो माथि बसेर राम्ररी तल माथि गर्न सकिन। मेरो पालो मैले उसलाई सोफामा राखें
र उसको दुईटै खुट्टा मेरो काँधमा राखेर कस्सिएको १८ बर्से पुतिलाई बेस्करी बजाउन
थाले। ५ मिनेट जति पछि मैले उसलाई उचालेर कोठाको बिचमा राखेर उचाली उचाली उसको माल
बजाउन थाले -- "ऐया ऐया मरें बाबा, पुग्यो मलाई, बिस्तारै बिस्तारै" उ कराउन थाली।
मैले नसुन्या जस्तो गरेर झन् बजाउन थाले। त्यतीकैमा उसलाई orgasm हुने बेलामा मैले
उसलाई सोफामा राखें र मेरो लाडो उसको पुती बाट निकाले र उसको मुखमा छिराए। "फेरि
छिराउनुस न, मेरो झर्नै ला छ" उसले भनि। मैले भने मेरो लाडो फेरी उसको मुखमा राखेर
उसको मुख मैथुन गर्न थाले। केहि बेरमै मेरो झर्ला जस्तो भयो। मैले उसको टाउको मेरो
लाडोमै अठ्याएर उसको मुख भरि मेरो विर्य झारेर उसको नाक दुई औलाले बन्द गरि दिए।
नाई नाई भन्दै निसास्सिएर रण्डिले मेरो घिउ घुटुक्कै निली। ५ मिनेट सम्म दुबैजाना
त्यही सिथिल भए

0 comments

Post a Comment