नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 7, 2013

चुस्न र सेक्स गराउन मन पर्छ


मलाइ कण्डमको हल्का एलर्जी छ कण्डम लगाएर चिके पछी मेरो पुती ओरिपरी एलर्जी हुन्छ हल्का दाग हरु देखा पर्छ तर पनि यो प्यासी पुतिलाई चित्त बुझाउनै पर्यो त्यसैले प्राय कण्डम लगाएरै चिक्छु कण्डम लगाए पछी बच्चा बोक्ने सम्भाबना पनि कम अनि यो एड्स भन्ने जन्तु बात पनि बच्न सकिने त्यसैले धेरै जसो विश्वासिलो मान्छे संग बाहेक अरु संग कण्डम लगाएर नै चिक्छु एउटा बन्द कोठा भित्र खेल्ने यो खेलको बिशेसता नै मज्जा र मस्ती हो झन् त्यो चिक्दा आ ~~~~ उ ~~ फक मि किल मि भनेर गुण गुनाउदा त झन् चिक्नु को मज्जा नै बेग्लै छ केहि दिन पहिले घोर्ले संग चिक्दाको त्यो क्षण मा कहिले बिरसन्न केहि दिन अगी मात्र हो सुपाडी अर्केद को बगैंचामा घोर्ले संग चिक्दाको क्षण त झन् जिन्दगि भरको अबिश्मरनिया छ त्यस बेला मा हल्का गुलाफी सदि र ब्लाउजमा गएको थिए मा स्विमिंग पोल मा उभिएर बसेको थिए पछाडी बाट घोर्ले ली लाडोले मलाई उचालेर पानीमा फ्याकिदियो
majjale chikdai
पहिले त मा आत्तिए मेरो त साडी एकातिर ब्लाउज अर्को तिर भएछ अनि त घोर्ले पनि पानीमा हामफाल्यो मलाई त्यहिँ मज्जाले किस गर्ने चुम्ने गर्न थाल्यो अनि मलाई पनि मज्जा आयो मेरो दुध चुस्यो पानीमा दुध चुस्दा कस्तो मज्जा हुदोरहेछ मैले पनि उसको लादो मज्जाले चुसे खुब मिठो भयो अनि त मलाई पानीमा चिक्यो घोर्ले त सारै खप्पिस रहेछ मान्छे पनि पानीमा अलि दर्द चाही हुदो रहेछ तर खुब मज्जा आउने पनि भित्र हामीले केहि समय मस्ती गर्यौ अनि घोर्ले ले मलाई बोकेर नजिकै बन्द कोठा भित्र लग्यो कोठा पनि सबै साजी सजाउ थियो
her kasari ta chikeko
अनि मलाई बेडमा राखेर घोर्ले लादो मुख मा हालिदियो मैले पनि मज्जाले चुसे त्यो डिजे लान्त्रिक को त तुरी नै परेछ चुस्दा मज्जा पनि आएन अनि चिक्दा त झन् के मज्जा आओश घोर्ले को त लादो पनि ठुली मज्जाले चुसे चुस्दै थिए मोरोले त मुख भरि नै फुसी हालिदियो नि कम्ता त निस्केन तेस्को फुसी पेट भरि भयो
her chateko
अलि धेरै नै भएछ मलाई त नसा पो लाग्यो अनि त घोर्ले ले मेरो मुख मा पनि चिकेछ दुधमा पनि चिकेछ चाकमा पनि चिकेछ पुती त झन् के को बाँकी राख्थ्यो पुती मै चिक्दै रहेछ फेरी फुसी सबै पुतिमाइ झार्यो अनि त म बिउझिएछु
chak chikdai
यसो हेर्दा त सत्ते नास नै भएछु नि मुख पनि दुखेको चाक पनिदुखेको दुध पनि दुखेको मोरो घोर्ले त लाड़ो पुती बाट झिक्दै रहेछ तरपनि त्यो क्षण मेरो लागि अबिस्मरनिया भयो केहि महिना अगी त्यो चिक्ने डिजे लान्त्रिक ले हाम्रो चिकाइ दर्शक सामु ल्याएर मेरो चिक्ने पेसा नै खतम बनायो की महिना त दार्ज्लिंग तिरै चिकाएर बस्नु पर्यो तर पनि केहि छैन फेरी अहिले म नेपाली दर्शक हरुको सामु आएको छु आशा छ मेरो चिक्ने पेसा फेरी फस्ताउनेछ.

0 comments

Post a Comment