नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 7, 2013

तिम्रो कस्तो डिलो झरेको ?

गर्मी भयो नहाउन जाम तल धारा छ ” भनि उ जुरुक्क उठीन, मलाई पनि पसिना पसिनाले मेरो जिउ गन्हाएको महशुस भई रहेको ले हुन्छ भने र टाबेल बेरी उसैको पछि पछि लागे, त्यो गाउमा बिजुली थिएन चारैतिर अध्यारो नै अध्यारो थियो हामी सुस्तरी धारा निर पुग्यौ, धाराको पानी ज्यादै चिसो थियो दुबै खुब नहायौ र पुन कोठामा आई बस्यौ । चिसो पानीले र रातको समयले गर्दा अब अलि चिसो चिसो भै सकेको थियो, मलाई त्यो पहिलो चिकाईले पुगेको थिएन नहाउदै खेरी मेरो लाडो ठन्केर बसि रहेको थियो मैले प्वाक्क भनि हाले ” ल अब त नहाईयो र सफा भनि भईयो अब त चुस्ने होला नि हुन्न” अनि हल्का मुस्कुराउदै मेरो लाडो आफनो हातमा लिई खेलाउन थालिन ” कति चाडो कडा भै सकेछ त यो ” म उसको पेटीकोट खोलेर माल खेलाउन थाले भने उ मेरो माल खेलाउन थालिन एक छिन पछि पुन हामीमा गर्मी चडि सकेको थियो र मैले उसको दुबै खुटटा हटाई माथिबाटै चाटन थाले र लाडोलाई उसको मुख निर रगटन लागे हामी ६९ को पोजिसनमा एक छिन सम्म चाटा चाट गर्न थालेम, यसरी हामीलार्ई अलि अप्ठयारो लागे पछि म खडा भई उसलाई लाडो चुसाउन थाले शायद पहिलोे पटक उसले मेरो लाडो चुसिरहेको जस्तो मलाई लाग्यो प्वाच...प्वाच....आवाज निकाल्दै उ चुस्दै थिईन त्यो पनि करिब ५ मिनट उसले मज्जाले चुसिन, अब मेरो पालो भन्दै म उसको पुतिको माथिल्लो भागमा आफनो जिब्रोले कोटयाउन थाले सुस्त सुस्त दुबै ओठले चुस्न थाले, उ सुस्तरी आवाज निकाल्न थालिन, म जिब्रो उसको भित्रै सम्म लगि दातले रगटी रगटी तान्दै चुस्दै थिए ”आ...आ....आउ............उफ....उउ आ......उउ...” म पनि पुन पुरा जोशमा आई सकेको थिए म अब उसलाई अर्काै स्टाईलले चिक्ने भनि कुकुर स्टाईलमा घोप्टो पार्न लगाए र पछाडीबाट दिन थाले अब उ मैले जस्तो भन्थे उस्तै गर्न थालिन एक छिन घोप्टो पारी चिके पछि मैले उसलाई फेरी स्टाईल चेन्ज गराए अब म तल सुतेर र उसलाई माथि ल्याई चिक्न लगाए यो पटक मैले उसलाई ४ ओटा पोजमा चिके र अन्तमा पुरानै स्टाईलमा राखी करिब आधा घण्टा जति चिके पछि बल्ल मेरो माल झरयो उ पनि थाके जस्तो गरीन र मलाई त गालि नै गर्न थालिन ” कस्तो राक्षस जस्तो रै छ आफनो त ४ पटक झरी सक्यो तिम्रो कस्तो डिलो झरेको ”

0 comments

Post a Comment