नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 5, 2013

कुमारि केटीसंगको मेरो पहिलो संभोग

मेरो पहिलो पत्रले तिमिलाइ लाग्यो होला यो त खालि अरु क बुढिहरुको पछि लाग्दो रैछ। तेसो हैन। परीआएपछि मैले क् गर्नु। के बर्षौ देखि यौनको भोक मेट्न नपएर मनसिक र शारिरकरुपले बिचलित हुदै गएको तिम्रो शरिरलाइ सुख दिनु मेरो पाप हो। जवानिको यौन सुख मैले पनि लिए तिमिलाइ पनि दिएं,मैले के अपरध गरें? न मैले तिमिलाइ जबर्जस्ति गरेको हुं न तिमिले मलाइ बाध्य पारेको हो।हामिले राजि खुसि यौन सुख लियौ।तिमिले एकदिन मलाइ भनेकी थिएयौ हरेक पल्ट बुढा बिदेशबाट आउदा तिमिले अरु केटिसंग सम्बन्ध त राखेनौ भनेर कसम लिन्थे यसपालि मलाइ त्यो आंट आउन्न किन भने मैले यसपालि आफै तिमिसंग सम्बन्ध राख्न पुगेको छु।तिम्रो कुरा सहि थियो तर के तिम्रो कसमले तिम्रो बुढालाइ यौनको बारेमा सोच्नसम्म नपाउने बनाउन सक्छ?के बर्षौ यौन सम्पर्क नगरि बसेको तिम्रो बुढाको अगाडि एउटि कामुक केटि आइ र संभोगको प्रस्ताव राखि भने उनि आकर्षित हुन्नन् जरुर हुन्छन्। यो पुरुष नारिको हैन सम्पुर्ण सांस फेर्ने प्राणिको कमजोरि हो। न तिम्रो दोष हो न मेरो न तिम्रो बुढाको। मैले यसै भन्दा तिमिले मेरो बुढाको बारेमा भड्काउन खोजेको भनेर हांसि हांसो सोधेको थिएयौ। मैले केवल यो मनविय चरित्र भन्न खोजेको अरु केइ हैन।
 तिमिलाइ भन्दै थिएं मेरो यौन जीवनको बारेमा।हो मेरो बिवाहित नारि संग पनि सम्बन्ध भयो र अबिवहित हरु संग पनि। कोहि संग लामो चल्यो कोहि संग केवल एकपटकको भेट। मेरो सम्बन्ध भएको केटिमा एउटी सबै भन्दा कम उमेर कि केटि को चर्चा म यहां गर्दै छु।त्यो दिन शनिबारको दिन थियो म घरमा एक्लै थिए। घरको फोन  बज्यो।मैले फोन उठाए उता बाट कोसैले सोद्यो रोजिना छ? मैले भने "बहिर गको छ को बोलेको? उताबाट जवाफ आयो। म श्रेया बोलेको।स्वर मिठो थियो मैले भने तिमि रोजिनाको साथि हो उस्ले भनिहो। मैले भने तिम्रो स्वर त कति मिठो रैच उस्ले थ्यांक्यु भनि। मैले रोजिनालाइ केहि भन्नु छ भने उस्ले छैन भोलि सोम्बार पनि स्कुल बिदा छ रे भन्दिनुन भनि मैले त्यसपछि भने  कुन स्कुल हो र अनि उस्ले लिटिल एन्जल्स भनि मैले तिमि र रोजिन एउटै क्लासमा हो भने उस्ले सिधा हिसाबले हो हामि दुबै यसपालि एस एल सि दिने हो भनि। मैले ल बेस्ट् अफ लक भने उस्ले फेरि थ्यांक्यु भनि। मलाइ लग्यो अब मैले ढाट्नु हुन्न अनि मैले भने  तिमिले खासमा रंग नंबर डायल गरेछौ तर तिम्रो स्वर एकदम मन पर्यो मलाइ त्यसैले मैले गफ गरेको नरिसाउ ल। उसले नरिसाइकन तपाइ त कस्तो गफाडि हुनु हुदो रैछ भनि। मैले सरि भने। अनि थपिहाले अब चिनजान गरुम्नत। तिम्रो बारेमा त मैले थाहा पाइ हाले। मेरो नाम फलानो हो तर म तिमि भन्दा धेरै जेठो छु है। उस्ले हांसी हांसी  भनि मलाई त म्योचुर मान्छे हरु  मन पर्छ । मैले थपें  तेसो भए त   तिमीले मलाई मन पराउने भनेउ । अनि फेरी थपे म  तिमी भन्दा म्याचोर हो बुढो हैन नि फेरी उस्ले हांसेर भनि कति बर्ष हो र तपाइ। मैले अघिनै म्याचोर मन पर्छ भनिसकेउ म म्याचोर मान्छे तिमिले मलाइ मन पराइ सकेउ अब एज किन चाहियो भने। उस्ले ओह् माइ गड मैले एज सोध्ने बितिकै कस्तो डराको भनि मैले बल्ल बल्ल मन पराउने  मान्छे पाको छु तेइ पनि भड्केला भनेर नि,मैले थपे।अनि मैले सन्दर्भ भेर्दै तिम्रो जांचको तयारि कस्तो छ नि भनेर सोधे उस्ले ठिकै छ भनि।एकछिन पढाइको कुरा गरेपछि उस्ले सेम कुरा कति रिपिट गरेर पढ्ने सबै पढेर सकिसक्यो अनि आजकाल पढ्नै मन लाग्दैन  भनि.मैले उस्लाइ सम्झाए जस्तो गरे, म उस्को अगाडि म्याचोर देखुनु थियो। उस्ले खIस मा पढ्दा पढ्दा दिक्क लागेर रोजिनालाइ फोन गरेको तर म संग भेट भयो भनि।सोधें रोजिना संग गफ गर्दा रार्मो टाइमा पास भयो कि म संग?मैले भने अगर तिमिलाइ कुनै दिन पढ्दा पढ्दै बोर लागेर टाइम पास गर्नु पर्यो भने मलाइ फोन गर्नु पर्यो भने मलाइ फोन गर म तिम्रो टाइम पास बन्न तयार छु। बेकार मा रोजिना लाइ किन डिस्टर्ब गर्छौ उ बिचरा पढिराको हुन्छ होल।उ हांसि।पहिलो दिननै हाम्रो लामो गफ भयो।मैले उस्को नम्बर मांगे उस्ले दिन मानिन। मैले धेरै कर गरिन।उस्ले आफ्नो ड्याडि रूममा औन लागेको ले राख्छु भनि मैले अब कैले गर्छौ भने उस्ले थाहा छैन भनि मैले पैले भन हैन भने म रख्दिन भने उस्ले आइ प्रोमिस आइ विल कल उ अगेन ऐले राख्छु भनेर राखि। उ संगको गफले म ढुक्क थिएं उस्ले फेरि कुनै दिन फोन गर्छे भनेर तर राति फेरि फोन आयो उस्ले सानो स्वरमा भनि सरि अघि ड्याडि आएर फोन राख्नु पर्यो  तपाइ रिसाउनु भाको त छैन। ।मैले म रिसाको छैन तिमि त मलाइ मन पराउने मान्छे किन रिसाउनु भने। उस्ले अहिले पनि धेरै बेर गफ गर्न मिल्दैन घरमा सबै जना छन भनि।मैले जिस्केर के भो त प्यार किय तो डरना क्या भने।अनि तिमिलाइ २४ घण्टामा जहिले मिल्छ गर यो मेरो पर्सनल फोन हो अरु कोसैले उठाउन्न।कि मैले उठाउछु म घरमा नभए उठ्दैन भने। उस्ले हुन्छ भनि र फोन राखि। बिहान ६ बजे फेरि फोनको घण्टि बज्यो उस्कै थियो।खासमा उस्का बाउ आमा मर्निंग वाकमा बिहन सधै निस्किने रहेछन्। एस एल सि को बिद्यार्थि भनेर उस्लाइ उठाएर जाने रहेछन। उस्को त्यो दैनिकि बन्यो मलाइ फोन गर्ने। एस एल सि मुख्मा भएर स्कुल जानु नपर्ने हुनाले उ झन फुर्सतिलि थि। मिल्ने बितिकै फोन आउथ्यो। रात् दिन बिहन जुनै बेला पनि।मेरो पनि राम्रै टाइम पास भैरहेको थियो।एकदिन बिहान फोन आएन पचि फोन गरि मैले बिहान किन नगरेको भनेर सोधे उस्ले पेट दुखेर भनि।मैले क् भएर सोधे उस्ले हैन तेतिकै भनि मैले तेतिकै पनि पेट दुख्छ हिजो के खाएको थियो भने उस्ले खाएर दुख्ने हैन के त्यो भनि मैले के ले त भने उस्ले केइ हैनि भनि ।मैले किच् किच् गरेपछि म मिन्स् भएर दुखेको हो के भनि
 मैले ए मिन्स् हुंदा पेट दुख्छ भनेर अन्जान बने उस्ले बेलि बिस्तार लगाइ।मैले खासमा के हुन्छ मिन्स हुंदा कसरि थाहा हुंछ भने।उस्ले थाह छैन र आफुलाइ भनि मैले छैन भने। मैले अन्जान बनेर सोदिरहे उस्ले बुक पढ्नु भनि। पचि भन्दिन म त भनि।मैले जिद्दि गरे।उस्ले ब्लड निस्किन्छ भनि मैले कहां बाट भने।उस्ले मलै थाहा छैन भनि मैले फेरि जिद्दि गरें। उस्ले उरिनबाट भनि। मैले बिस्तारै उस्बाट सबै कुरा सुने।अब बिस्तारै उ खुल्दै गै। अनि ड्याडि मम्मिको सेतो बेडमा आफु मिन्स हुंदा आफ्नो ब्लड लागेर कस्तो एम्ब्यारेस भएको समेत भनि। उस्ले केट हरुको बारेमा सोधि र भनि केट हरुलाइ आनन्द छ। मैले केट हरुलाइ कसरि आनन्द छ र मिन्स् पो हुन्न अरु त हुन्छ नि भने।उस्ले के हुन्छ भनि मैले  मैले उस्ले जस्तै भन्न नखोजेको जस्तो गरें र पछि यौन आनन्दको लागि हस्तमैथुन गर्ने कुर गरें।उस्लाइ सायद भित्र भित्र रमाइलो लाग्यो होल।उस्ले क् हो त्यो भनेको भनि मैले उस्लाइ बेलि बिस्तार लगाएं। उ एकछिन बोलिन र पछि कस्तो मान्छे तपाइ त भनि।  बिस्तारै मैले उसंग यौनका कुर गर्न लांगे।उ पनि कहिले रिसाको जस्तो गर्थि तर भित्र भित्रै रमाइलो मान्थि।त्यो मैले बुझेको थिएं।अब हामि फोनमा यौनका गफ गरेर आनंद लिने गर्थेउ। उ कैले काहि सोध्थि किन आज थाकेको जस्तो आवाज छ नि म तेतिकाइ भन्थे भर्खर आफुलाइ स्खलित गरेको भएर होल। उ एक्छिन रिसाएर नबोले जस्तो गर्थि पछि पछि हस्थि। कहिले काहि यौनका गफ गर्दा गर्दै आफुलाइ स्खलित गराएको जस्तो गर्थें।अलि स्वां स्वां को आवाज निकाल्थे। उ फेरि पनि सोध्थि के भयो म भन्थे भैसक्यो। उस्को एस एल सि सकियो। अब नर्सिंग को तयारि कक्षा लिन उ काठमाण्डु मोडेल हस्पिटल आउने भ इ। त्यो बेला सम्म मैएल् उस्लाइ भेटेको थिइन। एक्दिन भेट्ने कुर भयो। उस्ले आफ्नो आंखा सानो छ भनि। म कुरेर बसे तर त्यो दिन भेट भएन।भोलिपल्त हाम्रो भेट भयो। भर्खर सोर्ह लागेकि। कलिलो अनुहार.तर टम्म परेको शरिर। उचाइ ५।४"। पहिलो नजरमै मैले मनमनै भने आहा कति राम्री।बाहुनको अनुहार प्रष्टै देखिन्थ्यो।आंखा साना थिए तर गाजल सुहाएको थियो। उज्यालो अनुहार थियो।मैले उस्लाइ जमलमा भेटेको थिए मैले एसो हेरे मेरो आंखा अगाडि मिराज रेस्टुरेण्ट आयो। मैले तेतै जाउं भने उ म संगै लागि। भित्र गएपछि उस्ले मिल्क सेक खाइ मैले कफि।उस्को क्लस जाने बेला हुनै लागेको थियो। उस्ले मलाइ आफ्नो फोटो भएको सि डि दि ।किन दिएको मलाइ अहिले पनि थाहा छैन। उस्को पिकनिकको फोटोहरु रैछ।निस्किने बेला मा ठुलो पानि पर्यो। हामि एकछिन त्यहि बसेउ। पानि कम भएपछि हामि निस्किएउ। उस्को सानो छता उस्ले मलाइ दि। मैले छाता खोले हामि दुबै एउटै छातामा ओत लागेर उस्को क्लस हुने ठाउ सम्म आइपुगेउ।उ संग जमल देखि बाग बजार सम्म आइपुग्दा हामि एउटै चातामा भएउ। स्वाभाविक थियो हामि अंगालो मा त थिएनौ तर टासिएका थियौ।मेरो शरिर तातिसकेको थियो।उस्को पनि कान रातो भएको मैले देखे। मैले उस्लाइ हेरे उ लजाए जस्तो गरि। मैले के भयो भनेर सोधे उस्ले केहि हैन भनि।उ संग हिड्दै गर्दा मेरो हात अनायासै उस्को स्तनमा ठोकियो। उ अत्तिएजस्तो गरि तर्सिए जस्तो। मैले के भो भने। उस्ले केहि हैन भनि।ने ठांउ सम्म आइपुगेयौ।मैले छुट्टिओन मन नै छैन भने उस्ले फेरि भेटुंला नि भनि र गै। राति हाम्रो फेरि गफ भयो मैले उस्को रुप र सौन्दर्य को बयानमा धेरै समय खर्चें। उस्ले मलाइ तपाइ पनि तेस्तो एजेड त हैन रैछ नि भनि।म ढुक्क भएं। मैले उस्को रुप संगै शरिरको बिस्तार गरें।उस्को घांटिमा भएको कोठि देखि उस्ले लगाएको नंग पालिस समेत सुहाएको बताएं.कस्तो याद गरेको सबै कुर भनि। मैले नलजएर ऐले लुगा लाउद जति देखे त्यति भने अब भेट्दा शरिरभरि को सबै कुर याद गर्छु। उस्ले अंग्रजिमा सोधि व्ह्याट डु उ मिन? मैले भने उ नो द्याट।
मैले भने उ नो द्याट।उस्ले भनि आइम सरि म तेस्तो केटि हैन। मैले सोधे आर उ लेस्बियन? उस्ले व्हाट भनि। मैले अपोजिट सेक्स संग अट्र्याक्ट नहुने त गे त हो नि। उ रिसाए जस्तो गरि। मैले आफ्नो कुरा गरेर उस्लाइ बिस्वस्त बनाउने प्रयास गरिरहे।मैले अंतमा सोधे क् तिमिमा  कैले यौन चाहना हुन्न। हुन्न भनेउ भने तिमिले झुट बोलेको हो।उस्ले हुन्छ तर भन्दै थि मैले थपि हाले अनि फेरि किन तर।मैले उस्लाइ बिश्वस्त पार्ने हिसाब ले भने हो हाम्रो समाज ले एस्तो कुरलाइ राम्रो भन्दैन त्यसैले सकभर हामिले थाहा दिनु हुन्न त्यो अर्को कुरा हो तर आफ्नो छहना मार्ने अर्को कुरा हो।बिस्तारै मेरो कुरा ले उ सहमत हुदै गएको मैले बुझे। मैले कुरा मोड्दै अब कहिले भेट्ने त भने। उस्ले के तेस्कै लागि भनि मैले तेस्कै लागि हैन तर कुनै भेटमा त्यो हुनपनि सक्छ नि भने।उ चुप लागि।मैले उस्को सहमति बुझे। अब म चांडो भेट्ने प्रयासमा लागे।
         हाम्रो तेइ हप्ता नै फेरि भेट्ने योजना बन्यो।त्यो दिन उ चाडो घर बाट हिदेकि थि अनि मेरो आग्रहमा क्लास नजाने भै। आज म संग उ सित बिताउन पुर दिन थियो। मैले उस्लाइ दरबार मार्गको एउटा रेस्तुरेण्टमा लगे हामि ले मम खायौ।तेस्पछि मैले उस्लाइ आज तिमि संग दिनभरि गफ गर्न मन छ यहां के बस्ने जाउ भने उस्ले कहा भनि मैले उडल्यान्ड भने उस्ले नाइ मलाइ डर लाग्छ भनि मैले उस्लाइ नडराउन र यो राम्रो होटल भएकोले न आत्तिन भने। उस्को स्विकृति पछि हामि त्यहा गयौ। मैले रुम लिए। हामि कोठामा गयौ। मैले ढोका लगाए।उ डराएकि जस्ति थि मैले उस्लै हौस्याए र गालामा चुमे।मैले बिस्तारै अफ्नो हात उस्को कांधमा राखे। उ तल हेरिरहेकि थि। मैले उस्को चिउडोमा समातेर उठाए र ओठ चुम्न लागे।बिस्तारै मैले आफुलाइ सजिलो बनाउदै मेरो पुरै मुख उस्को मुखमा र मेरो दुबै हाथ उस्को पछाडि लगे।उस्लाइ मुसर्दै किस खदै गर्दै थिए। मैले आफ्नो जिब्रो उस्को मुख भित्र हाले। उस्लाइ थाहा नै भएन मैले के गर्न खोज्दै छु।मैले उस्को अनभिग्यता बाट थाहा पाइहले उस्लाइ टंग किस कसरि गर्ने थाहा छैन। पछि कुरा गर्दा उस्ले भन्थि मैले मुभिमा हेरेको चं थिए तर ऐले सम्म नगरेको कुर कसरि थाहा हुनु ,मैले उस्लाइ उत्त्जित बनाउन भरसक कोसिस गरें।मैले आफ्नो जिब्रो उस्को मुख भित्र हाले। उस्लाइ थाहा नै भएन मैले के गर्न खोज्दै छु।मैले उस्लै फर्काए उस्को पिठुयौलाइ मेरो छातिमा टासे।उस्को शरिर म संग जोडिएको थियो,मैले उस्को दुबै हात समाते टाइटानिकमा जस्तो। अनि बिस्तारै उस्को टाउको फर्कएर फेरि किस गर्न लागे।मैले बिस्तारै उस्को टाउको लाइ एउटा हातको भरमा छोडे र मेरो दाहिने हातलाइ उस्को बुबु म पुर्याए।उ झसंग भै।मैले किन तर्सेको मेरि रानि भनेर सुरु गरें। ढेरै ठुलो भन्न मिल्दैन त्यो बुबुको पोकोलाइ तर  उमेरको हिसाबले सानो पनि हैन। मैले लुगा बाहिरा बाटै उस्को दुध चलाउन लागे। अब उ किसमा बिस्तारै रस लिदै थि।मैले दुध चलाउन लगेपछि उस्का आंखा हरु बन्द भए।बिस्तारै उ अलि सकृय हुन लागि। मैले अब किसको जिमा उसलाइ लगाएर उस्को दुध माड्न लागे। उ बिस्तारै भनेर बेला बेला मा भन्दै थि। मैले उस्को माथिको टप्स खोले ब्रा लाइ ननिकालि उस्को दुधको मुन्टो चुसिदिए। उ अब यौनको त्यो सुखद खेलमा डुबिसकेकि थि। मैले अब उस्को ब्रा खोले।उस्लाइ अर्ढनंग्न बनाए।उ सुख त लिदै थि तर उस्लाइ मेरो लागि के गर्ने थाहा थिएन। मैले मेरो टिसर्ट खोले आफु लाइ पनि अर्धनंग्न बनाए। अनि मैले गरेजस्तै तिमि पनि मेरो छाति चलाउ ,चुस भने।उस्ले तेसै गरि। मैले उ संगको यौन संम्पर्कमा हतार नगर्ने सोचे। मैले एउटा के बुझेको थिए भने। यदि मैले उस्लाइ पहिलो पटक सुख दिन सके भने बांका दिन मेरो लागि सुखद हुनेछ। पछि तेसै भयो।मैले अब उसलाइ बेडमा पल्टाए। फेरि टंग किस गर्दै  मैले अफ्नो छाति उस्को छातिमा जोड्दै उस्को बुबु माड्न थाले। बिस्तारै उस्को घांटि छाति हुदै दुध् चुस्न थाले। अब उ अझै प्लिज अझै भन्न थालि।
म जति जति उस्को निपल चुस्थे उ झन् झन् उत्तजित हुंथि। मैले बिस्तारै उस्को पाइण्ट  खोले उस्ले अब मलाइ आफै सघाउन लागि। उस्को कट्टु पुरै भिजेको थियो। मैले उस्को यौनांगलाइ कट्टु बाहिर बाटै हात ले चलाए। उस्को बिझेको त्यो कट्टुले पनि उस्लाइ झन् बडि उत्तेजित बनाउदै थियो।।मैले बिस्तारै  उस्को कट्टु खोले उस्को यौनांग बिझेको थियो। मैले एक हात ले उस्को यौनांग चलाए।अर्को हातले एउटा दुध माडे अनि अर्को दुधलाइ मुख्ले चुस्न थाल्ने। उस्को उत्तेजनको कुनै सिमा थिएन। अब उ आफै मेरो पाइण्ट खोल्न लागि।अब हामि दुबै नांगो थियौ। उस्लाइ के गर्ने थाहा थिएन उस्ले मलाइ मैले के गर्ने भनि मैले मैले ज् गर्छु तेइ गर्नु भने। मैले उस्को पुति भित्र औला हाले र पुतिको माथि पट्टि औला बिस्तारौ चलाउन थाले। मैले औला पसौने बितिकै उस्ले दुख्न थल्यो भनि तर चलाउन दि रहि। मैले उस्को पुति को बहिर निस्के को चालामा आफ्नो जिब्रो लगे र बिस्तारै जिब्रो ले चलाए।मेरो जिब्रो ले पुतिको बाहिरको भाग चट्दै थियो भित्र औलाले चलाउदै थियो। उस्ले मलै पुग्यो आज लाइ भनि मैले ऐले भर्खर सुरु भको छ भने। उस्ले मलै एक्दम गाहारो भैराछ भनि मैले तेसो भए तेस्को उपचार छ भने। मैले कण्डम झिके लगाए अनि उस्लै सोधे यो देखेको छ उस्ले भनि ड्याडि ममिको रुममा प्यकेट देखेको थिए अनि एउटा चोरेर खोलेर हेरेको थिए। मैले आज कसरि युज गर्ने  पनि थाहा हुन्छ। तेतिन्जेल पनि मैले उस्को शरिर बाट यौन चाहना कम हुन नदिन आफ्नो हात हरुलाइ सकृय बनाइरखे।उ अब सहन नसक्ने अवस्था मा थि मैले मेरो लिंग लाइ भित्र छिराउने कोसिस् गरे। लिंग प्वालमा छोइएको मात्रै थियो उ कराइ ऐया।नाइ नाइ दुख्छ मैले भने एक्छिन को दुखाइले संसार भुलाउने सुख हुन्छ। येत्रो संसार किन दुख्ने काम् गर्थ्यो।मैले फेरि अलि बडि छिराए। उ कराउदै थि मैले उस्को दुध चुस्द मड्दै  आफ्नो लांडो फेरि पसाए। अब उ चिच्याइ। मैले लांडोलाइ ननिकालि कनै आफुलाइ सजिलो पारे र चिक्न थाले। एक्छिन् सम्म ऐया ऐया भनेकि श्रेया अब अझै अझै भन्न थालि। एक्छिन को चिकाइ पछि उस्को झर्न लाग्यो। उ मलाइ नंग्राले चिथोर्न थालि मैले थह पाए उस्ले  अभुतपुर्व आनन्द पाइरहेकि छे। मैले अफ्नो पहिला नझार्न चाहेको थिए। उस्को झर्न लागेपछि मलै उस्ले समाति जोड ले। मैले अब ढिला गर्न नहुने सोचेर संभोग को गतिलाइ बढाए।मेरो लांडो उस्को पुतिमा सहजै छिरेको थिएन उस्लै पिडा भएको थियो तर अहिले उ चरम आनन्द पैरहेकि थि। एक्छिन को कृडा पछि उ पनि झरि म पनि झरे। उ अर्कै तिर पल्तेर सुति। म पनि पल्टे।उ थाकेकि थि  नबोलि सुति। ५ मिनेट पछि मेरो छतिमा टौको राखेर भनि"आइ लब यु" मैले पनि "आइ लब यु टु" भने।
जब म ट्याइलेट जान उठे कण्दम मा रगत लागेको थियो।मैले बेदमा हेरे होटलको सेतो बेड कभर भरि रगत लागेको थियो। मैले उस्लाइ बेड कभर देखाए।उस्ले अब के गर्ने होटलवललाइ भनि मैले केइ फरक पर्दैन भने। मैले नुहाउन जौ भने उस्ले म त नुहाउदिन घरमा थह भयो भने नुहको ।क् भन्ने कह नुहाको भन्ने भनि। मैले जेउ मात्रै नुहाउने हिद म तिम्रो रगत पुचिदिन्छु भने। मैले उस्लाइ शावरमा लगे। दुबै नांगै थियौ। मैले पुछे जस्तो गरे।उस्ले कस्तो दुखेको छ भनि।मैले फलाम लाइ फलाम ले काट्छ भने। उ नै अब त कैले गर्दिन भन्दैथि। मैले धोयेर सफा पारेअप्छि फेरो अफ्नो मुखले उस्को पुति चातिदिए। उ नाइ प्लिज भन्दा भन्दै भिज्न थालिसकेकि थि। मेरो लांडो पनि उत्तौलो हुदै थियो।म उभिए।   उस्लाइ क् लाग्यो मेरो लांडो समाति र चलाउन लागि।मैले मेरो लांडो उस्को मुखमा हल्न खोजे उस्ले मुखमा लि र चुस्न थालि।मैले उस्लै बेडमा जाउ भने उ  तयार भै।हामि ६९ पोजिसनमा सुत्यौ र मैले उस्को उस्ले मेरो लिंग चुस्न चाट्न लाग्यौ।एक्छिन पचि  दुबै ले दुबैको दुध् छति माड्न,चुस्न थाल्यौ।अब उ पहिले भन्दा जाने थि। उ पहिले भन्दा बडि सकृय थि। दुख्च नछिराउने पनि भन्दै थि तर चाहना पनि देखिन्थ्यो। मैले फेरि मेरो लांडो छिरए। एस्पालि अलिक्बडि समयसम्म मैले चिकिरहे,उस्ले चिकाइ रहि।हामि थाक्यौ। दुबै को झर्यो। अब एक्छिन को रेस्त पछि हामि उठ्यौ।हामि भोकाएका थियौ।हामि होटल बाट निस्केर खाना खायौ। उस्लाइ घर जान हतार थियो उ घर् गै। राति हाम्रो गफ भयो उ अझै पुति भित्र पिडा भैरहेको तर कहा भन्न नसक्ने भन्दै थि। मैले जिस्केर अझै पुगेनछ भने उस्ले चुप् अब त यो दुख्न संचो नभएसम्म येस्तो कुर पनि नगर्ने भनि। मैले संचो भएपचि नि भने।उ हासि।हाम्रो सधै त हुन्न थियो तर बेला बेलामा म उस्को घरमा जान्थे। उस्को ड्याडि मम्मि दिनभरि काममा जाने हुंद सजिलो थियो। अचानक उस्लाइ +२को लागि इण्डिया पथाउने प्लान बनेछ। उ पढ्न इण्डिया गै। एक्दुइ चोटि हाम्रो कुर भयो इण्डिया पुगेपछि।तेस्पछि हाम्रो संपर्का छुट्यो। सयाद उस्ले अर्को म्याचोर उतै पाइ होल।
ज् होस म संग हुन्जेल उ इमन्दार थि। तर फेरि पनि भन्छु त्यो तिम्रो जस्तो कहिले नबिर्सिनेसम्बन्ध थिएन। फोनमा लामो गफ भए पनि हाम्रो दोस्रो भेटमा नै मैले उस्लाइ चिकेको थिए। आज न म संग उस्को कुनै संपर्क छ न सम्झना।
तिम्रो जस्तो लांडो चुसाइको मजा अरु कसैमा छैन। तिमि संगको यौनकृडामा माया थियो छुट्टै उमंग थियो।


पहिलो नजर मै
चिक्न भनेपछि म हुरूक्क हुने गर्छु । मलाइ चिक्न असाध्यै मन पर्छ । मेरो अनुभवमा चिकाइका लागी बिस वर्षभन्दा माथी र तीसदेखी पचास वर्षबिचका आइमाइ बेस हुन्छन् । यस्तै एक दिन विहान म मेरो साथी विकासलाइ भेटन उसको डेरा गएको थिए । उनकी साली गाउँबाट आएकी रहिछन । हेर्दा राम्री बैसले मात्तीएकी र जस्ता सुकैलाइ पनी फसाउन सक्ने क्षमताकी सालीको नाम अप्सरा रहेछ । आधा घन्टाको बसाइमा मैले उनको सबै हाउभाउ नियाल्दा यसो मौका मिलाउन सके चिक्न पाइनेमा म ढुक्क भए । त्यसको भोलीपल्ट अफीस जाने बेलामा मेरा पाइला अनायास विकासको डेरातर्फ डोरिए । डेरामा विकासकी बुडी सरिता बाहिर गएकी रहिछन विकास अफीस गैसकेको र अप्सरा एक्लै लुगा धुँदै रहिछन । अप्सरासंग विकास र सरिताको बारेमा सोध्दै यसो फर्कन लाग्दा उनले मलाइ आज अफीस नगए नी हुन्न भनेर बस्न आग्रह गरिन । कुरो बुझदै जाँदा सरिता प्रिजेन्सी टेस्टका लागी हस्पीटल गएकी रहिछन । मैले पनी यहि हो मौका भनी अप्सरालाइ कोठामा कुर्न थाले । एकैछिन पछी अप्सरा आफना भिजेका लुगा सहित आइन र भनीन, हिजो किन मलाइ त्यसरी हेरेको भनी प्रश्न गरिन । मैले पनी समय नगुमाएर उनीसंग हाँसेर जिस्केर छोएर उनलाइ धेरै मन पराएको विसवास दिलाए र विस्तारै उनको तिघ्रामा हातले सुम्सुम्याए । उनले अली लाज मानेर चटपटाएको जस्तो गरे पनी मेरो हात भने तिघ्राबाट हटाइनन । उनी त झन मडारिएर, उच्चालिएर, तन्केर म संगै टास्सिएर मेरो जीउसंगै लठारिन थालिन । यता मेरो लाँडो पनि चिक्न तयार भै सकेको थियो र मैलै पनि यहिनै हो मौका भनी विना कुनै हिच्किचाहट उनको दुध र पुती एकै ताली माडन थाले किनभने समय एकदम कम थियो । मलाइ अप्सरालाइ चिकेर जसरी पनि अफिस जानु थियो । एकै छिनमा चिक्नको लागी उ पनि तयार भइ र मैले पनि उसलाइ तलबाट माथिबाट कोल्टे पारेर बोकेर कुर्सीमा राखेर मजाले एक घन्टा चिके । चिक्दाखेरी उनले उसकी दिदि सरिता पनि नामी चिकारू भएको र आफु दुवै दिदि बहिनी एकै ताली मसंग चिकाउन तयार भएको बताइन । अप्सराले मलाइ देखे पछि दिदिबहिनीबीच मलाइ चिक्न राजी गराउने जाल अन्तर्गत नै यो काम भइरहेको जानकारी दिइन । मैले पनि उनलाइ मेरो मोवाइल नम्बर दिएर मौका मिल्नासाथ चिकाइ कार्यक्रम बनाउन र बोलाउन भने । जे होस आजको चिकाइ मस्त रह्यो । पृय पाठकहरू यो मेरो पहिलो ब्लग भएकोले घटनालाइ लाइव प्रस्तुत गर्न कमी कमजोरी भएकोले माफ गर्नु होला......आगामी ब्लगमा तपाइलाइ राम्रै मनोरञ्जन हुनेमा ढुक्क हुनुहोस ।

0 comments

Post a Comment