नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 16, 2013

उस्को भिजेको यौनीमा मेरो लिंग पुरै छिरेको थियो

गर्मि को समय ढिलो सम्म उज्यालो हुने ३ किलोमिटर टढा एउटा पसलमा गए र कण्डम किनेर ल्याए।भोलिपल्ट घरका सबै बहिर गए। रिना केहि न केहि निहु पारेर मेरो झ्याल निर आउथि। मैले आइज अब भने उ आइ।आज म हिजो त्यो साथिले सिकए जस्तो गर्ने सोचमा थिए। उ आइ मैले उस्को किस गरे। घांटिमा कानम अनि ओठमा । मैले टंग किस गरे। उ पनि नजाने रैछ हामिले कोसिस् गरेउ। सयद उमेर नै त्यस्तो भएर होला हामि दुबै तातिसकेक थिएउ।मैले उस्को कुर्त,गंजि खोले उ अब अर्ध नंग्न थि। मैले साथि संझिदै उसले भने अनुसार ओठमा ओठ जोडेर नै उस्को डुध चलाए।मुन्टो चलाए।अनि निपललाइ चुस्न थाले। अब कमरुन् निसा पुरै पागल झै भएकि थि। मलाइ लाग्यो साथि को सल्लह काम लाग्यो। मैले उस्को सुरुवल खोले उ भित्र नांगि रैछ मैले आफ्नो पनि लुग खोले अनि उस्लै घुंडा को भर बस्न भने। अनि मैले आफ्नो लिंगउसको मुख अग्गडि लगे र ललिपप जस्तै चुस्न भने। उस्ले त्यसै गरि।म पनि अब पागल बनेको थिए। मैले उस्लाइ ल मैले उस्लाइ ल अब घोप्टो पर भने उ कुकुर को जस्तो बनि मैले पछडि बाट लिंग छिरएको मात्रै क् थिए उ कराइ। ऐया नाइ दुख्यो नाइ। मैले अब बिस्तारै गर्छु भने उ नाइ नाइ पनि भन्दै थि तर मेरो लिंग चाहेकि पनि थि। उ फेरि तयार भै। मैले यस्पालि बिस्तारै माया गर्दै छिराए। उस्को भिजेको पुतिमा मेरो लांडो पुरै छिरेको थियो।अब मैले कुकुरको शैलिमा संभोग गर्न लागे।जति भित्र बाहिर गर्यो तेति आवाज आउथ्यो।पच्याक् पच्याक् दुबैझन् बडि इ मो सनमा आउथौ। हामिले एकदमै आन्दन्द लियौ त्यस्मा। मैले त्यस्पछि मात्रै आफ्नो ३ किलोमोटर पर गएर ल्याको कण्डम् देखे लगाए फेरि गरे। मेरो झर्यो उ पनि थाकि। पछि उस्को पुतिबाट निस्किएको रगत् ले भुइ भिजेको रैछ। हुनत पहिले लोग्ने संग सम्पर्क त राखेकि हो रे तर धेरै दिन पछि भएर होला रगत् निस्कियो। अघिल्लो दिन बरु निस्किएको थिएन।उसले हिजो भन्दा आज धेरै पोल्यो भनि मैले फलाम ले फलाम लाइ काट्चा भने र फेरि उस्को दुध समाते र चुसे। उ नाइ मलाइ न तड्पा न तैले एस्तो गरिस् भने फेरि गर्न मन लाग्छ तर म आज सक्दिन एक्दम पोलिरछ भनि। मैले उस्को कुरा सुनिन। दुदु चुसिरहे,औला ले पुति चलै दि रहे। उ पुरै भिजि मेरो शरिर पुरै चुम्न लागि।मेरो लिंगलाइ चुस्दै अव्वज निकाल्दै थि हम्म्म्म्म्म्,हम्म्म्म्म्,अनि म माथि चडेर आफ्नो पुति मेरो लांडोमा हालि। पैले भन्दा उसको पुतिको प्वाल खुलेको हुनु पर्छ त्यो छिर्न त छिर्यो तर एकदमै टाइट थियो। मलै पनि एक् खाल्को पिडा त भैरहेको थियो तर संग संगै मजा पनि आउदै थियो। उ म माथि जति उफ्रन्थि त्यति धेरै कराउथि। आह् आह् आह्। जीवनम हस्त माइथुन पछिको स्वर्णिम आनन्द दिने त्यो केटि अहिले पक्कै पनि ४-५ वटा कि आमा भैसकि होला। मुसलमनको परिवार नियोजन हुन्न। त्यो पाप हो। हामिले त्यो दिन भरपुर आनन्द लियौ।

0 comments

Post a Comment