नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 6, 2013

सुस्मिताजी को प्यासी कथा

यो कथा सुस्मिता थापा जि ले ईमेल बाट पठाउनु भएको हो।



कृपया पाठक हरु हजुर हरुले मलाई नकरात्मक रुपले हेर्नु हुने छैन भन्ने आसा लियकी छु। म यो लुकेको समाज अनलाईन साहित्यको पारखी हुँ। मैले यसमा भएका सबै कथाहरु पढि सकेको छु। यो सबै कथाहरु पढे पछी मलाई पनि मेरो मनको कुराहरु लेख्न मन लागेको छ्। हुनत मलाई त्यस्तो राम्रो सँग लेख्न त आउँदैन तरपनी लेख्ने प्रयास गर्दै छु। मेरो नाम सुस्मिता थापा हो मेरो भर्खर विवाह भएको छ्। मेरो बुढा १ ठुलो मल्टिनेसनल कम्पनिमा काम गर्नु हुन्छ। उहा सधैं अफिसको काममा नै ब्यस्त हुनुहुन्छ। मेरो बुढा अली दुब्लो पातलो हुनुहुन्छ। कुरा मेरो विवाह हुनु भन्दा पहिलाको हो मेरो १ जना मन मिल्ने केटा साथी थियो । यू मेरो घर नजिकैको थियो तथा म सँग नै क्याम्पस मा पढ्थ्यो। उस्को नाम रमेश थियो। रमेश  को बोलिचाली त धेरै नै मन्पर्थ्यो त्यो भन्दा पनि उस्को हट्टा कट्टा शरीर थ्यो। म सँग उस्को सधैं हाम्रो नै घर मा भेटघाट हुन्थ्यो। यू मेरो कोठामा नै आइ रहन्थ्यो उस्लाई मेरो कोठामा आउन केही रोक्तोक थिएन किनकी उु हाम्रोनै  छिमेकी थ्यो। म लाई उस्लाई त्यती धेरै मन पर्नुको करण भन्नु पर्दा रमेश को ठुलो हतियार थियो। मलाई पनि धेरै ठुलो मोटो अनी लामो पेनिस मन पर्छ। त्यस पछी रमेश को फकिङ स्ट्यमिन पनि डेन्जर थियो। रमेश  लगातार २५-३० मिनेट लगातार सेक्स गरी रहन सक्थ्यो। मलाई यसरी लामो मोटो पेनिस ले सेक्स गराउन अत्याधिक मन पर्थ्यो। कुनै कुनै दिन धेरै बेर सेक्स गर्न मन नलगेको बेलामा म रमेश को पेनिस लगभग १५ मिनेट जती चुसी दिन्थे अनी रमेश  १०-१२ मिनेट सेक्स गरेर आफ्नो बिर्य मेरो मुखमा नै झरी दिन्थ्यो।  अर्को कुरा मलाई केटा मान्छे हरुको बिर्य खान निकै मन पर्छ हल्का सुगन्धित अनी हल्का हल्का नुनिलो स्वाद आउने हुनाले म त रमेश को बिर्य १ थोपा पनि नझारी खान्थे। साथै रमेश लाई पनि मेरो पुतली चाटन तथा दुध चुस्न धेरै मन पराउछ । यसरी किस गर्दै दुध चुस्दै  पुतली चाटदै रमेश  लाई  सेक्स गर्न धेरै मन पर्छ।;यसरी नै हाम्रो दिनहरु बितिरहेको थियो। मलाई सेक्स लाइफ सबैको यस्तै होला जस्तो लगेको थ्यो। तर विवाह भये पछी आफ्नो नै श्रीमान सँग चाँही यस्तो धेरै मजा नहुने रहेछ। मेरो बुढा त एसो दुध म हात छाम्छुम गरेर २-४ मिनेट मा नै काम सकेर सुतिहाल्छन अनी म भने पहिलाको दिन हरु शम्झेर बसेको छु अनी मेरो बुढाको पेनिस पनि तेती गतिलो छैन। त्यो पनि २-४ दिन त अफिसको काम ले नै बेपत्ता हुने बानी छ मेरो बुदाको।  तेसैले मेरो सेक्स को चाहना पुरा गर्न लाई मैले धेरै कोशीस गरी रहेकी छु। तेसैले मैले ब्याच्लर डिग्रिको पढाई पनि थालेको छु। यो २२ बर्शे जोबन मा मोज गर्न नपाय पछी यो जिन्दजी जिउनुको के अर्थ रह्यो र। तेशैले म आज कल अली गतिलो माल वाला सुर्क्क्षित मान्छे खोजिरहेको छु जो राम्रो स्त्ट्यामिना भएको होस अनी समाजदार होस। तेसैले क्यम्पस मा पनि म राम्रो साथी खोज्दै छु। साथै यो लुकेको समाज मा कथा लेखेर आफुले पनि सेक्स पर्त्नेर भेटेको कथा धेरै पढेकी हुनाले मैले पनि यो आफ्नो ब्यथा लेखेकी हुँ । शायद मैले पनि कोही न कोही त अबस्य राम्रो सेकेरेट सेक्स पर्ट्नर पाउने आसा गर्दै छु। कृपया हजुर हरु पनि इन्ट्रेस्टेड हुनुहुन्छ भने कमेन्ट मा आफ्नो ईमेल ठेगाना लेख्नु होला म हजुर हरुको ईमेल मा आफ्नो ठेगाना  तथा फोन नम्बर पठाउला। यो कुरा अती नै गोप्य हुनु न्पर्छ अनी  ब्ल्याक्मेलर हरु ले ट्राई नगरे पनि हुन्छ। धन्यवाद।

5 comments

Anonymous

Skha62@gmail.com

Anonymous

sukha62@yahoo.com

raju September 11, 2015 at 9:45 AM

crazyboyraju_raju87gmail.com

Gyan

gurunggyan1966@gmail.com

Anonymous

thames99@gmail.com

Post a Comment