नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 15, 2013

बिर्य झर्न लग्यो: उत्तेजनात्मक यौन कहानी

उन्को रूम् रम्रो थियो एउत बेद् अनि सोफ पनि मिलयेर रखेको रहेछ पहिल म कहिले पनि उन्को रूम् म गयेको थियिन। टेस्पछि उन्ले मतिर हेर्दै वनिन् हेर्दिनुस् न कोम्पुतेर् मैले ओक् वने अनि हेर्न थलेन् कोम्पुतेर् केहि वको रहेनेछ विरे छुतेको रहेछ तेतिपनि हेरिनछे उस्ले। मैले विरे कोन्नेक्त् गरेपछि कोम्पुतेर् ओन् वयो अनि उस्ले थन्क्स् वनि र मैले कोम्पुतेर्को देस्क्तोप् हेरेको त्यह विदेओ लेखेको फोल्देर् रहेछ मैले त्यो फोल्देर् म क् छ वनेर उस्लै सोध्नुवन्द पहिलेनै फोल्देर् खोलेर सोधेको उस्ले नखोल्नु वन्नै नपौदै त्यह मैले देखिहलेन् सबै ब्लुए फिल्म्स् रहेछ। मैले त्यो देखेपछि उस्को मुहर् हेरेको त उत रतो वकि रहिछ।
एउत विदेओ मैले ओन् गरिहले। एउत केत आयेर केतिको लुग फुकलेर फतफत् चिक्न थलिहल्यो। मलै वने मज लग्यो अनि थोरै लज् पनि लग्यो र एउत कुर २ बर्सदेखि मेरो मन्म खेलिरन्थ्यो कि केति हरु ब्लुए फिल्म् हेर्छन् कि हेर्दैनन् वनेर तर तेहि दिन् मैले तेस्को अन्स्वेर् पैहलेन्। टेस्पछि म सङ्यको केहि नजिक् गयेर सोधेन् तिमिपनि येस्तो फिल्म् हेर्छेउ? उस्ले लज्
उस्ले लजौदै हेर्छु वनेर तौको हल्लै।
टेतिखेर मेरो वने लदो थन्कियेर खपिनस्क्नु वको थियो र मैले आफुलै कोन्त्रोल् गर्न सकिन अनि उस्लै बिस्तरै समत्न पुगेन्। उस्ले क् गर्न लको वनि मैले वने प्लेअसे एक्चोति चिकौ न वने तर उ नै वन्दै पर जन लगि तर मेर हत्ले उस्लै बेस्मरि समति सकेक थिये।
उस्ले नगरौ वन्द वन्दैपनि मैले उस्क थुल बूब्स् तिर हत् बधयेर दुइतै बूब्स् मद्न थलेन् तेस्पछि वने उ केहि नबोलि मेरो अङलोमै बसिरहि।
टेस्पछि कोम्पुतेर्म ओन् वको विदेओ बन्द गरेन् र सङ्यलै समतेर नजिक् ल्यै किस्स् गरेन् किस्स् गरिरहेन् तेस्पछि त झन् चिक्न मन् लग्यो बिस्तरै उस्को चक्तिर हत् लगेर चक् पनि मद्न थलेन्। उ वने अझ एमोतिओन्म आइरकि थि। उस्ले तिघ्त् त्-शिर्त् अनि तिघ्त् त्रोउसेर् लगकि थि जस्बत उस्क बूब्स् अनि चक्को सिजे देखिन्थ्यो। मैले बिस्तरै उस्लै सोफम सुतयेन् अनि उस्क लुगहरु एक् एक् गर्दै फुकल्न थलेन्। पहिल उस्को त्-शिर्त् खोलेन् उस्ले ब्लक्क् ब्र लगकि रैछ त्यो पनि खोलेन् अनि त्रोउसेर् खोलेन् वित्र उस्ले ब्लक्क् पन्त्य् लगकि रहिछे त्यो पनि खोलेर उस्लै पुरै नङो बनैदियेन्।
उस्को पुति वरिपरि कलै वुत्लहरु थिये मैले उस्क बूब्स् चुस्न थलेन् अनि मेरो हत्को आउल उस्को पुति वित्र घुसरे उस्को पुति चिसो वैसकेको रहेछ चिप्लो केहि झोल् आको थियो। मैले उस्को पुति एक्छिन् सम्म घोलेन् अनि त उ एक्दम् एमोतिओन्म आयेर वन्न थलि ओह् फुक्क् मे! प्लेअसे फुक्क् मे! फुक्क् म्य् पुस्स्य्! टेस्पछि मैले मेरो लदोलै सङ्यको पुतितिर धकेलेन् एक्चोतिम त छिरेन उस्को पुति एक्दम् तिघ्त् थियो। फेरि मैले बल् गरेर छिरयेन् त आध लदो छिर्यो उ करौन थलि आऐय दुख्यो ऊहो वनेर मलै वने अझ जोश् आयो अनि अझ बल् गरेर ल्वम्म घुसरे अनि पुरै लदो वित्र पस्यो तेतिखेर तम् अलै कह गये जस्तो लग्यो कहिल्य् अगको एक्दम् स्वर्ग गयेजस्तै वयो। अनि त उ झन् करै आआ ओह्ह्ह्ह् हुन्म् नै नचिकन दुख्यो नकल वन्न थलि मैले वने नसुने झैन् गरि अझ झ्यम् क झ्यम् थोकिरहेन्।
करिब् ५मिनुते जति मैले मेरो लदोलै धकेलिरहेन् अनि मेरो बिर्य झर्न लग्यो मैले उस्को मुख्म हल्न खोजेन् तर उस्ले मनिन अनि तेहि नै झरेन् अनि उशो पनि बिर्य झ्र्यो।तेस्पछि त दुबै जन अङलो हलेर दल्लो परिरहेउ

0 comments

Post a Comment