नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 8, 2013

मेरो पहिलो योन सम्पर्क एउटी गाउँकी आन्टी र सुन्दरी भर्जिन केटीलाई



 कुरा आज भन्दा ३ वर्ष अघिकोको हो, त्यसबेला म मेरो अन्टिकोमा बसेको थिएँ । मेरो १२ को परीक्षा धेरै नजिक आएको थियो । सायद बैशाख महिनाको १५/१६ तिरको कुरा हो, १५ गते एउटी केटि (सोस्थिका गुरुङ) गाउँबाट एस्.एल.सी परीक्षा सकेर काठमाडौँमा नै विज्ञान संकायमा +२ पढ्न भनि मेरो अन्टिकोमा आएको रहेछिन् । उनको घर झापा मा रहेछ र उनको ममी मेरो अन्टिको धेरै नजिकको साथी हुनुहुदोरहेछ, त्यसैले होला उनि मेरो अन्टिकोमा बस्न भनि आयकी । सायद काठमाडौँमा मेरो अन्टि बाहेक अरु कोहि पनि अफ्नो नजिकको आफन्त नभएर नै होला उनि मेरो अन्टिकोमा आएकी । उनि झापाबाट १४ गते बेलुका रात्रि सेवाको सवारीमा हिडेकी रहेछिन्, त्यसैले येहाँ काठमाडौँमा बिहान करिब ५ बजे तिर आइपुगेकी थिन् । उनीसंग मोबाइल नभएर नै होला उनले मेरो अन्टिको मोबाइलमा ल्याण्डलाइनबाट फोन सम्पर्क गरकी थिन्, जुन बेला म टिभि हेरिरहेको थिएँ, अनि मैले हेरें कसले फोन गरेछ भनि त्यसपछि अन्टिलाई बोलाएँ, “फोन आयो अन्टि”; अन्टि-“हेर त कसले गरेको”; म-“काठमाडौँको ल्याण्डलाइनबाट गरेको छ”;
अन्टि- “उठौँ त ?”




 अनि मैले उठायको त, एउटा मधुर र सानो स्वरमा कोइ केटि बोलेको आवाज मेरो कानमा गुन्जियो, म त झसङ्ग भएँ र एकछिन त मेरो मुखबाट आवाज नै निस्केन । त्यसपछि मैले नम्र भएर सोधें, "को बोल्नु भएको होला"; उनले भनिन, "यो संजना अन्टिको नुम्बर होइन", हो तपाई को बोल्नुभएको, मैले भनें अनि "म सोस्थिका बोलेको अनि के घरमा संजना आन्टी हुनुहुन्छ "-उनि; "हुनुहुन्छ दिने हो ?"-म; "हजुर दिनुहोस्न"-उनि; "अनि मैले सोस्थिकाले हजुरलाई फोन गरेको छ भनि आन्टीलाई बोलाएँ"; आन्टी-'किचेनमा लिएर आऊ त"; मैले आन्टीलाई फोन दिएर फेरी टिभि कोठामा आएँ, केहि समाए पछि मलाई आन्टीले "रोजित किचेनमा आऊ त" भनि बोलाउनु भयो । अनि म किचेनमा गएको त आन्टीले मलाई सोस्थिकलाई लिएर आउन मात्र के भन्नुभयको थियो, म मनमनै हर्सित हुदै भने कहाँ नि? "कलंकीमा- कलंकी च्वोकमा क्या"-आन्टीले भन्नुभयो । मैले हुन्छ भनि कपडा चेन्ज गरेर कलंकीतिर लागें ।

  कलंकी च्वोकमा धेरै समान क साथ एउटी परी जस्ती केटि उभिएर बसिरहेकी थि। मैले मनमनै सोचें सायद उही हुनुपर्छ भनि तेस केटि भए ठाउँमा गएर सोधें तिमि......सोस्थिका......संजना आन्तिको......झापाबाट आएकी......Yeah!... "हजुर"-उनले भनिन; समान धेरै भएको हुनाले मैले एउटा ट्याक्सी बोलाएर सबै समान ट्याक्सीमा हाल्न लगाएँ अनि हामी दुवै जना ट्याक्सीमा चढेयौ। उनि केहि पनि नबोली बसिरहिन्, त्यसैले मैले नै बोल्न सुरु गरें, "तिमि काठमाडौँ के गर्न आएकी?"; "पढ्न"-उनले भनिन; "पढ्न?"...मैले भने...के पढ्न नि?"; उनले जवाफ दिइन् "+२ Science"; "के तेसो भए तिमि यस्.यल.सी. परिछ्या सकेर आएकी हौली होइन?"; "हो"...सोस्थिका; अनि मैले भने के तिमि एस् भन्दा अघि पनि  काठमाडौँ आयकि थियौ?; "नै- यो नै पहिलो पटक हो"-सोस्थिका ।

यस्तै-यस्तै मिठा-मिठा कुराहरु गर्दागर्दै आन्टीको घरमा आइसकेको रहेछौं, समय बितेको नै पत्तो भएन। ट्याक्सीबाट समान झरेर ड्राईभरलाई भाडा दिई हामी भित्र गयौं । "ओहो नानु ता यत्री ठुली भइछौ"-नभेटेको त धेरै पो भएछ हघि'-आन्टीले भन्नुभयो; फेरी आन्टीले "ममी सन्चै हुनुन्छ त नानु ?'; सोस्थिका-"हजुर"; आन्टी-बाटोमा केहि त भएन नि होइन ?नाई केहि पनि भएन तर भोमिट चाँही धेरै भयो"- सोस्थिका । आन्टी -जाऊ कोठामा आराम गर म Breakfast तयार गर्छु; "हवस्"-सोस्थिका अआन्टी- रोजित सोस्थिकलाई Guest Room मा लैजाऊ त एकछिन आराम गर्छिन। मैले हुन्छ भने अनि आन्टी किचेनतिर लाग्नु भयो र हामी कोठातिर ।

"य हजुरको नाम रोजित हो?"-सोस्थिका; मैले मुन्टो हल्लाएर हो भनें कोठामा म एउटा सोफामा बसें भनें उनि अर्कोमा । हामी टिभि हेरिरहेका थियौं, सोस्थिकाले भनिन, "Toilet कहाँ छ ?" फ्रेश हुन हो मैले भनें तर उनले होइन पिसाब फेर्न। "ये......बाहिर दायाँ साइडमा छ" सोस्थिका Toilet गईन् । आन्टीले Breakfast लिएर आउनु भयो । सोस्थिका खोइ त? -आन्टी Toilet गएकी छिन्, मैले भने सोस्थिका पनि आइन् अनि हामीलाई Breakfast खान भनेर फेरी किचेनतिर लाग्नुभयो आन्टी। हामी Breakfast खादै टिभि हेर्न थालौं । तिम्रो यस्.यल.सी. परिछ्या कस्तो भयो त ?- मैले भनें; सोस्थिका-राम्रो भयो; हामी यस्तै कुरा गर्दै थियौं आन्टीले खाना खाना बोलाउनु भयो अनि हामी दुवै खाना खान किचेनतिर लागौं ।

 खाना खाएपछि आन्टीले मलाई सोस्थिकलाई काठमाडौँ घुमाईदिनु हुन्छ यदी तिमीलाई फुर्सद भय, मैले हुन्छ भने अनि केहि खान मन लग्यो भने रोजितलाई भन्नु भनेर आन्टीले सोस्थिकलाई भन्नुभयो र मलाई केहि पैसा दिएर उहाँ अफिस जानु भयो ।

 हामी फेरी टिभि हेर्न थाल्यौं । टिभि हेर्दा मैले भनें सोस्थिका घुम्न जाने हो ?थकाई लागेको छ भोलि घुमौंला नि सोस्थिकाले भनिन् । Ok...म...मेरो exam आएको छ म पढ्छु तिमि रेस्ट गर्नु ल । सोस्थिका- "हस्" अनि हजुर कति  class मा हो ? १२ मा हो भनि म पढ्न थालें, उनि चाँही टिभि हेरिरहिन् । म अफ्नो सुरले पढिरहेको थिएँ सोस्थिका त कति बेला निदाईसकिछिन्, मलाई पढ्न मान्न लागेन। उनको त्यो गुलाबी फेसेले मलाई भुतुक्कै पर्यो । म उनलाई नै हेरिरहें तर उनलाई छुन समेत सकिन मैले आफुले आफैंलाई बसमा लिन नै सकिन तेसैले तहाँ बाट उठेर म कौसीमा गएर बसें । करिब एक घण्टा जति कौसीमा बसेपछि म टिभि कोठामा आएँ ।

उनि त उठिसकेकी रहेछिन् । उनले भनिन “हजुर कता जानुभएको ?”; म यसो बाहिरतिर फ्रेश हुन गएको थिएँ, मैले जवाफ दिएँ । सोस्थिका- “म त हजुरलाई नदेखेपछि कस्तो डराएको नि, अब बाहिर नजनुहोसन हस्”; मैले हुन्छ भनें । केहि समय पछि मैले उनलाई सोधें “के तिमीलाई चिया बनाउन आउंछ ?” सोस्थिका- “हजुर, आउंछ”; तेसो भए Please मलाई र तिमीलाई चिया बनाउन ल ।
                   
उनि त उठिसकेकी रहेछिन् । उनले भनिन “हजुर कता जानुभएको ?”; म यसो बाहिरतिर फ्रेश हुन गएको थिएँ, मैले जवाफ दिएँ । सोस्थिका- “म त हजुरलाई नदेखेपछि कस्तो डराएको नि, अब बाहिर नजनुहोसन हस्”; मैले हुन्छ भनें । केहि समय पछि मैले उनलाई सोधें “के तिमीलाई चिया बनाउन आउंछ ?” सोस्थिका- “हजुर, आउंछ”; तेसो भए Please मलाई र तिमीलाई चिया बनाउन ल ।
अनि हामी दुवै जना किचेनतिर गयौं । मैले उनलाई चिया र चियापत्ती देखाईदिएँ । उनले चिया बनाइन्, त्यसपछि हामी दुवै जना चिया र दुनोट खादै हास्दै कुरा गर्न थाल्यौं । चिया खाएपछि जौं न घुम्न मैले भनें । सोस्थिका- “हस्”; हामी घुम्न भनि निस्कियौं । एक घण्टा जति हामी घुमेर आयौं । साँझ पख आन्टी पनि आउनु भयो । आन्टी- “रोजित सोस्थिकलाई घुमयौ त ?”; ”हजुर”, येही बाहिरतिर घुमौएर लाएको”-मैले उत्तर दिएँ । आन्टी फ्रेश भएर किचेनतिर लाग्नुभयो । रति १० बजे सम्म आन्टी र सोस्थिका कुरा गरेया सुत्नुभयो । तर म भने ११ बजे सम्म पढेर सुतें । यसरी दिनहरु बित्दै गए ।  मेरो Exam पनि आयो । मैले Exam राम्रोसंग दिएँ अनि म Free भए । त्यसपछि मैले सोस्थिकलाई पढाऊन थालें ।

भाग – २
 एक दिनको कुरा हो, करिब दिउसोको १२ बजेको थियो होला, आन्टी पनि ओफ्फिस जानु भएको थियो, कोठामा म र सोस्थिका मात्रै थियौं, बिजुली पनि थिएन त्यसैले हामी  तेत्तिकै बसिरहेका थियौं । सोस्थिका म बसेको सोफा अगाडिको सोफामा बसेकीथिन् । उनले स्कर्ट र टिसर्ट लगाएकी थिन् ।
                     
  यस्तै क्रममा मेरो नजर एक्कासी उनको खुट्टातिर गयो । मैले उनको खुट्टातिर हेर्दै जिब्रो भित्रबाहिर गर्दै मुख चुक्चुकैरहेकोचुक्चुकईरहेको थिएँ । उनले देखिहलिन्, म डराएँ, कि उनले केहि भन्ने हो कि भनेर तर त्यसो भएन उनि त झन् लजाउन पो थालिन् । त्यसैले मैले झन् घोरेर हेर्न थालें । उनले त बिस्तारै अफ्नो टांग फट्टाईन्, म झसङ्ग भएँ किनकि मैले उनले लगाएको सेतो पेन्टी छर्लंगै देखें । उनको त्यो सेतो पेन्टी अति नै सुन्दर थियो । उनको त्यो पोटिलो पुतिको आकार बाहिर पेन्टी बाटनै छर्लंग देखियको थियो । उनको पुतिको केस्रा छुट्टियको थियो । यो दृश्य देखेर मैले आफुले आफैंलाई बसमा लिन नै सकिन जसको फलस्वरुप मेरो हात मेरो लडोतिर गएको थियो । मेरो लडो यती ठन्केको थियो कि मेरो पाईन्ट नै छेडेर बाहिर आउला जसरि । मैले बिस्तारै मेरा हातले मेरो लाडो पाईन्ट बाहिर बाट नै सुम्सुम्याउन थालें । त्यसपछि त झन् उनले निहुरेजस्तो गरेर बिस्तारै अफ्नो स्कर्ट माथि सरिन् । अबत झन् पुरै देखियको थियो । बाहिरबाट नै मेरो लाडो छामिरहेका मेरा हात अनयासै  पाईन्ट पाईन्ट भित्र नै पसेर लडोलाई हल्लाउन थाले ।
                       
उनि आफु बसेको ठाउंबाट सरेर अलि उता गईन् र आँखाको ईसाराले बोलाईन्। म पनि के कम, उनि भएकै सोफामा गएँ । उनि बिस्तारै म भएतिर आईन् र म पनि । हामी दुवै जना टाँसिन पुग्यौं । मैले मेरो हात सोफामा अडाएँ र बिस्तारै खुट्टाको औंलाले उनको खुट्टामा छुन थालें । उनि लजाऊँदै थिन् । बिस्तारै मैले मेरो देब्रे हात उनको घांटीमा लेराएँ तर उनले केहि प्रतिक्रिया नै नजनाएपछि मैले मेरो हात बिस्तारै उनको काँधमा राखें । झन् उनि त लजाऊँदै  खुट्टाका औंलाहरु चलाउन थालिन् । मेरो पालो बिस्तारै मेरो हात उनको त्यो पुक्क परेका रसिला सुन्तलाका दाना जस्ता देख्दैमा एकैपटकमा कप्प खाऊ जस्ता ठुला-ठुला र पिउरी जस्ता गीला-गीला दुधका पोका सम्म लिएर आएँ ।
                       
अनि एउटा औंलाले बिस्तारै उनको गिलो र कसिलो दुधको पोको छुन थालें, उनि त झन् पग्रेजस्तो लग्यो मलाई त्यसैले मैले मेरो देब्रे हातको पुरै औंलाहरुले उनको दुध सुम्सुम्याउन थालें । उनले ऊ...आ...अया...आया...ओ...ऑ...आई..ऊ...मम...उम्म...जस्ता आवाज निकाल्न थालिन्। अनि मेरो पालो मेरो दाहिने हात बिस्तारै उनको घोडामा राखें । देब्रे हातले एउटा दुध मोल्दै दाहिने हातले उनको साप्रा सुम्सुम्याउँदै उनको अनारी सम्म पुगें । उनि त झन् ठुलो स्वरमा ओओ...हूहो...मरे...आमा...मलाई...मार...आया...ई...ऊ...ए...ओ...ऑ...जस्ता आवाज निकाल्न थालिन् ।
                       
एउटा हातले दुध मोल्दै अर्को हातले अनारी सुम्सुम्याउँदै बिस्तारै मैले उनको गतिमा किस गर्दै बिस्तारै कानमा अनि गालामा अनि फेरी बिस्तारै उनको मुखमा पुगें र मेरो मुखले उनको मुख टम्म थुनिदिएँ । त्यसपछि मैले मेरो दाहिने हात उनको पेन्टी भित्र छिराएँ । उनले धेरै पनि निकालिसकेकी रहेछिन्, जसलेगर्दा उनको पेन्टी पुरै भिजेको थियो । उनको त्यो भर्खर उम्रन खोजेका सेता खैरा रौँ, आहाहा...कति प्यारो र सुन्दर अनि मैले मेरो हात निकालेर पेन्टीबाहिर बाटनै सुम्सुम्याउन थालें । बिस्तारै फेरी भित्र छिराएँ र उनको पुतिमा औंलाले पुतिको ओरिपरी रगट्दै एउटा हातले दुध मोल्दै मुखमा किस गर्दै अर्को हातले उनको पुती चलाउन थालें । मैले अब दाहिने हातको चोर्नी औंला उनको पुती भित्र र बाहिर गर्न थालेको त उनि ऐया...उउउ...दुख्यो...ओं...य...स्स्स्स्स्स्स्स्स्स...उम्म्म्म्म्म्म्म ...छिटो...छिटो...पोल्यो... भन्दै कराउँदै चित्कार अफ्नो मुखबाट निकाल्दै थिन् । उनलाई सायद धेरै मजा आइरहेको थियो र उनि अफ्नो त्यो कसिलो पुक्क परेको Virgin पुतिमा छिटो लाडो घुसारेर सिल तोडोस् भन्ने चाहन्थिन् होला । त्यसैले मैले पनि ढिला नगरी बिस्तारै दाहिने हात उनको पुतिबाट झिकेर उनको स्कर्ट र टिसर्ट खोलिदिएँ अनि उनलाई किस गर्दै छिटोछिटो आफ्ना सबै कपडा खोलि नांगै भएँ र उनको पेन्टी पनि खोलिदिएँ ।
                       
अब हामी दुवै जना जन्मजात नग्न भएका थियौं । दुवै हातले उनको दुध मोल्दै बिस्तारै मुखबाट किस गर्दै उनको त्यो कुवा सम्म पुगें र मजाले उनको त्यो कुवाको नुनिलो पनि खाना थालें ।उनि ओओ...हूहो...मरे...आमा...मलाई...मार...आया...ई...ऊ...ए...ओ...ऑ...जस्ता आवाज निकाल्दै थिन् । उनको मुखबाट अनयासै छिटो...plz…छिटो...अब...त...मारिदेउ मलाई...मेरो राजा...मेरो राजा...छिटो छिराउन...मा सहन सक्दिन...छिटो लडो कोचन...मेरो पुती च्यातिदेउन...सिल तोदिदेउन... plz ... plz... ऐया...उउउ...दुख्यो...ओं...य...स्स्स्स्स्स्स्स्स्स...उम्म्म्म्म्म्म्म ...छिटो...छिटो...पोल्यो... जस्ता सब्द निस्कदै थिए । मैले पनि मेरो लडो उनको पुतिको किनारमा दलें र बिस्तारै उनको पुतिको प्वालमा हालें तर तेत्रो पनि फ्याक्दा पनि मेरो लडो उनको त्यो कसिलो पुतिमा छिरें । त्यसैले मैले मज्जाले बल गरेर धक्क दिएको त स्वात्तै छिर्यो । उनले ऐया...मरेनी ममी...दुख्यो...पोल्यो...मरेनी...भन्दै चित्कार निकाल्दै रुन थालिन् । उनको पुतिको सिल च्यातियेकोले गर्दा उनको पुतिबाट खलल रगत बग्न थाल्यो ।
                           
मैले मेरो लडो एकछिन नाचलाईकन उनको पुती भित्रै रखिरहें उनि रुन छाडे पछि बिस्तारै पुतिभित्र लडो चलाउन थालें । अनि बिस्तारै लादोलाई भित्र बाहिर गरौँ थालें । अब त उनलाई पनि दुख्न चदेचा क्यारे उनले पनि तलबाट बल लगाएर मलाई साथ दिन थालिन् । त्यसपछि मैले पनि फटाफट् लडो भित्र बाहिर गर्न थालें । उनि आहा...ओहो...हेहे...उहु..कति मजा आयो...अलि भित्र...छिटो छिटो...deep…deep…fuck me baby…kill me baby…hurt me…मेरो राजा...मलाई नछोड...अझ भित्र...म्म्म्म...ऊऊऊऊम्म्म्म...भन्दै एक्लै भट्भटाउँदै थिन् । यसरी करिब ३० मिनेट जति मच्चियपछि म सिथिल भएँ अनि उनि पनि । मैले मेरो लडो निकालेर उनको मुख भरि झरिदिएँ र मेरो लडो उनको मुखमा कोचिदिएँ । उनले मेरो लडोलाई लालीपप जसरि चुस्न थालिन् । अनि मैले मेरो लडोलाई उनकै मुखमा नै भित्र र बाहिर गरौँ थालें । फेरी मैले मेरो लडोलाई उनको पुतिभित्र घुसारेर दनादन दिन थालें । करिब ४५ मिनेट जति चिकेपाची म पुरै सिथिल भएँर उनीमाथि सुतें र उनि पनि सिथिल भएकी थिन् । यत्तिकैमा हामी दुवै जना निदायछौँ ।

भाग – ३


मेरो लडो कसैले चुसेको जस्तो मलाई महसुस भयो र म बिउँझन पुगें । बिउँझदा त सझंको ६ बजिसकेको रहेछ । मेरो लाडोमा काउकुती लागेको अनुभूति भयकोले मैले मेरो नजर मेरो लादोतिर लागेको त आन्टी त अफिस बाट आएर पनि पुरै कपडा खोलेर नग्न भएर मेरो लाडो अफ्नो मुखमा कोचेर मजाले चुसिरहनु भयको रहेछ । अनि म झसङ्ग भएँ र कराएँ आ.....! मेरो आवाज सुनेर सोस्थिका पनि बिउँझिन् र उनि पनि झसङ्ग भाहिन् अनि कराईन् आ......! यो देखेर सोस्थिका र म अचम्ममा पर्यौं ।



आन्टीले मेरो लाडो भोकाएको सिम्हिनी जसरि चुस्दै हुनुहुन्थ्यो, हुनपनि आन्टी त्यस्तो किन नहोस, विबाह भएको एक महिनापछि अंकल काम गर्न भनि कतार जानुभएका तर आज ७ वर्ष पुग्दासम्म नआएकोले पनि होला उहाँ यसरी मेरो लाडो चुस्नुभएको । उहाँ कतै ध्यान नदिईकन अफ्नो एउटा हातले पुती सुम्सुम्याउदै अर्को हातले दुध मसल्दै मेरो लाडोलाई आहा कति मिठो, मेरो राजा plz… मलाई देउन तिम्रो लडो म चपाएर निल्न चाहन्छु भन्दैमेरो लडो चुसिरहनुभएको थियो । त्यसैले सोस्थिका र मैले कपडा नलगाईकन तेत्तिकै बसिरह्यौँ आन्तिको चर्तिकला हेरेर ।
               
आन्टीले मलाई मेरो लाडो उहाँको पुतिमा हाल्न आग्रह तथा बिनम्र अनुरोध गर्नुभयो । उहाँको त्यो बिनम्र अनुरोधलाई मैले नकार्न सकिन जसमा उहाँको तडप, भोक र प्यास लुकेको थियो । म एकछिन गहिरो सोचमा परें अनि सोस्थिकाले पनि हुन्छन्त उहाँको प्यास मेटाईदिनुहोस् हजुरको के जनचा र त भनेपछि मैले पनि सोच्न छोडेर हुन्छ भनिदिएँ । फेरी मैले भनें तर म आज सार्ह्यै थकित छु तेसैले भोलि गरौंलानी हुदैन । आन्टीले हुन्छ भन्नुभयो अनि सोस्थिका र मैले कपडा लगायौं साथै आन्टीले पनि कपडा लगाउनु भयो र मा खाना तयार गर्छु भनेर किचेनतिर जान लाग्नुभयो, त्यसैबेला सोस्थिकाले पनि म पनि हजुरलाई खाना बनाउन सहयोग गर्छु नि हुदैन भनिन् । आम्मुई त के भनेको नानुले म बनैहल्चुनी तिमि यही टिभि हेरेर बस्नु । सोस्थिका अलि जिद्दी स्वभवकी थिन् त्यसैले उनको जिद्दीको समू आन्तिको केहि लागेन अनि आन्टी र सोस्थिका दुवै जना किचेनतिर लागे, म भने पढ्न थालें ।
             
मैले आन्टी र सोस्थिका सानो आवाजमा किचेनमा कुरा गर्दै गरेको सुने । सायद उनीहरु अघि मैले र सोस्थिकाले गरेको कार्यको चर्चा गर्दै थियो । म पनि के कम उनीहरुको कुरा सुन्न भनि किचेनतिर लागें । म किचेनमा पुगेको त नभन्दै मैले सोचेको कुरा नै गरेका रहेछन् । म पुग्नसाथ उनीहरु चुप्प भएर हास्न थाले । अनि मैले किन हासेको भन्दा त आन्टीले भन्नुभयो सोस्थिकाले तिम्रो लडो मजाले चुसिन् रे त बाबु, नाचुसोस पनि कसरि त्यति मिठो लडो जसले पनि क्खन चाहन्छ अब सोस्थिका त भर्खर टुसा बाट हुर्कन सुरु गरेकी केटि, भन्दै दुवै जना खित्का छोडेर हास्न थाले । म पनि के कम दुवै जनाको दुध च्याप परेर समातेर दुवै जनाको मुखमा किस गरेर चुप पारें अनि यता टिभि कोठातिर लागें । उनीहरु खाना तयार गर्नतिर लागे ।
             
 केहि समय पछि सोस्थिकाले खाना तयार भयो खान आउनुहोस भनिन र फेरी किचेनतिर लागिन् । म पनि खाना खान भनि किचेनतिर लागें । हामीले हास्दै खाना खायौं, खाना खाने क्रममा मैले आन्टी र सोस्थिक्को दुध पनि पटक पटक मसलिरहें । येसरी खाना खईसके पछि म टिभि खोठामा आएँ तर आन्टी र सोस्थिका भने भाडा माझ्न थाले । उनीहरु पनि भाडा माझेर आए अनि हामी सबैलाई धेरै थकाई लागेको हुनाले हामी तिनै जना सुत्यौं ।

0 comments

Post a Comment